14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

14 Eylül 2008 Pazar

7. ay



Bergama'da sürekli gezip tozduğumuz için eve gelince huysuzlanacağını düşünmüştüm evet, biraz huysuzlandın ama sandığım kadar değildi çok şükür.


Sadece forum teyzen Reyhan :) geleceği zaman coştun ve bana hiçbir iş yaptırmadın o da yetti zaten. ben de işlerimi sen gece uykusuna geçtikten sonra yaptım mecburen.
Reyhan teyzenle kızı defne ilk kez evimize geldiler ve güzel vakit geçirdik. Sen tabi yine huysuzluk yaptın başta ama sonra iyiydin. Defneyle sen baya bi uyudunuz ve biz de rahat rahat sohbet ettik.

babaları erken aldılar fotoğraf bile çekilemedik doğru dürüst ama son anlarımızda siz de yeni uyanmışken bayağı güzel fotolar çektik.








uyku mahmuru iki melek ikisi de birbirinden tatlı maşallah :)



















Bi elin durmadı yine oğlum yaa bi yanaktan bi bacaktan çekelemişsin Defne'yi yine, babası görünce fotoğrafları kızmış kızına :)






































Umut bateride solist defne :)






























Veda anımız :(
















Artık bizimle beraber sofraya oturuyorsun yakında sana özel kahvaltı maması hazırlamaya başlıycam. Şimdilik babanın domates ve zeytinyağına bandırsığı ekmekleri kemirerek idare ediyorsun :)

















Sen onu kemirirken biz de kahvaltımızı ediyoruz ama her gördüğüne saldırıyorsun çok zor oluyor























oturmak çok hoşuna gidiyor ama daha tam desteksiz oturamıyorsun ama bayağa bi duruyorsun.









Uçak oyunumuz da artık eskisi kadar favori değil yerini başka aktiviteler aldı.






İyice alıştık Reyhanla görüşmeye ve olivyuma gitmeye karar verdik. Kızlarla beraber buluşacaktık, onlarla ayarlayamayınca ramazan da giriyo araya hazır görüşelim dedik. Sonra ben Reyhan'a parkta piknik yapıp öyle gideriz dedim o da tamam dedi. Sonra tamamen bir park buluşmasına döndü günümüz. Çok güzel bir gün oldu.

































Hiç elin ayağın durmuyor oğlum Reyhan teyzenin saçını başını gözlüğünü çekiştirdin

























ve tabi defne'nin de bandanasını elini kolunu :)














Reyhan'ın ablaları da geldi onlar da seni çok sevdi


















Defne'nin bandanası da çok yakıştı maşallah oğluma










Canım oğlum benim seni hoplattıkları zaman pek bir seviniyorsun :)



























o gün Kadriye teyzen Deniz ablanın mama sandalyesini de getirdi artık mamalarını onda yiyeceksin. Bi kuruluyorsun ki sorma :)





































Aynı akşam canım arkadaşım Ahu'nun düğünü vardı. Bayağı uzak bir yerdeydi düğün Allahtan anneannen Giresun'dan o gün gelmişti ve sana baktı biz de babanla düğüne gittik. Tabi telaştan ne saç baş yapabildim ne doğru dürüst makyaj, tüm gün eğlenince :)



Maşallah çok güzel bir gelin olmuştu Allah mutlu etsin ömür boyu.




İnşallah Ahu teyzen de en yakın zamanda hayırısıyla sana bir arkadaş dünyaya getirir o da istiyo zaten ..


















seni sırtüstü bıraktığımızda kendin yüzükoyun dönüp oyalanıyorsun.
Artık yerde oyalanırken sırtüstündense yüzükoyun durmayı tercih ediyorsun önceden hiç durmazdın. Yine de kucakta olmayı tercih ediyorsun.






Hatta son zamanda sürünmeye çalışıyorsun. Emeklemeye çalışıyorsun.Yüzükoyun dönüşler yapıyorsun olduğun yerde yada 1-2 öne 1-2 geri …







Ellerin ve kafandan yerden destek alıp cebelleşip poponu yukarı kaldırıyorsun dizlerini de hareket ettirip emeklemeye çalışıyorsun ama şimdilik çok az ilerliyosun.











Emekleme çalışmalarına başladın oğlum, tam emekleyemiyorsun ama sürünerek ve yuvarlanarak yavaş yavaş ilerliyorsun, yere yorgan seriyorum ama seni o yorganın üzerinde bulamıyorum, her geçen gün de daha seri oluyorsun :)








Daha sonraları daha da ilerlettin emekleme çabalarını artık oyuncaklara ulaşabiliyorsun istediğin gibi












Ama yorulunca yine bana doğru gelip beni kucağına al der gibi mızmızlanıyorsun :)








Kasların da çok kuvvetlendi. Kucağımdayken kendini atıyorsun zor tutuyorum. Ayağımızda sallarken de kendini yere atıyorsun.

Artık iş hayatına geridöndüm ve sana anneannen bakıyor. İlk günüm çok zor oldu ama alışıyorum mecbur. seni bırakıp evden çıkmayı hiç sevmiyorum. Ama allahtan emin ellerdesin meleğim. Anneannen sana çok güzel bakıyor.

Muhallebileri ve o kıvamda çırpılmış pütürsüz şeyleri hiç sevmiyorsun ama geçen aya göre daha iyi alışıyorsun yavaş yavaş. Yine de pütürlü şeyleri daha güzel yiyorsun. Herşeye rağmen favori besinin yine anne sütü :) o varken hiçbişey istemiyorsun bazen tüm yiyecekleri reddediyor, ama emmeye gelince emiyorsun :) ama artık başka besinlere de ihtiyacın var oğlum.

Seni artık erken yatırmaya çalışıyorum çünkü çok erken kalkıyorum ve geç yatınca dayanamıyorum. İlk bikaç gün idare ettik ama sonra sen rahatsızlandın biraz ve düzen karıştı yine. Allahtan çabuk iyileştin. Sen iyi ol da ben uykusuz kalmaya razıyım tatlım. Gün içinde de 3 kere uyuyosun genelde. O uykuyu uyumazsan gece uykusuna geçmiyorsun. ben de ona göre ayarlıyorum uyku saatlerini. Çok uzun değil 1-2 saatlik uykular bazen daha da az.






Sinirlendiğin zaman eline oyuncaklar verip seni oyalamaya çalışıyoruz ama sen kanmıyorsun, oyuncaklarını fırlatıp atıyorsun. bağırarak ağlıyorsun çok inatçısın bakalım


büyüyünce devam edecek mi bu inadın :(











































Dışarı çıkmayı çok seviyorsun oğlum. Evin kapısına yaklaştığımız an seni bir heyecan basıyo ki sorma :)bi de dışarı çıkacağımız zaman daha biz giyinirken anlıyosun gideceğimizi şaşıyorum. Mızmızlanıp atılıyosun beni de al götür der gibi:) Neredeyse her gün çıkıyoruz alıştın ve dışarsını çok seviyorsun bakalım kışın ne yapıcaz :(
Bizim evin dış kapısı malesef salondan açılıyo o yüzden gelen giden olduğu zaman kapının açıldığını gördüğün an bi panik bi kıyamet deliriysun resmen :( Balkonu da biliyosun, balkon kapısını görünce de yaygara dışarı çıkacakmışsın, atıyosun kendini resmen ...




Dışarıda çok mutlu oluyorsun ayağını da pusetin önüne dayıyosun ki değmeyin Umutun keyfine :)















Dışarı kim giderse tanıdık ya da yabancı hiç farketmiyo ona gidiyosun , hemen atıveriyosun kendini kapıdan tarafa dışarı çıkmak istiyorsun ve bize hiç pas vermiyorsun. tabi yabancı kişiyse baştan bi çekinip dik dik bakıyorsun ama genelde yine gidiyorsun.

























Dışarı çıktığımızda da genelde markete ve parka gidiyoruz ikisini de çok seviyorsun. O kadar ciddi oluyorsun ki anlatamam hiç pas vermiyorsun ve dikkatle etrafı inceliyorsun :)








Parka gittiğimizde özellikle seni oynayan çocukların yanına götürüyorum ve onları izliyorsun. İnşallah seneye sen de onlar gibi oynamaya başlayacaksın canım bebeğim.

















Kamerayı da çok seviyorsun canım oğlum. kamerayı özellikle de bizimkini görünce hemen kıkır kıkır gülüyorsun çok tatlı oluyorsun :)
Zaten en sevdiğin eşyalar kamera, kumanda, cep telefonu ve en telefonu, özellikle de kablosu :) zaten annenin karnından kalma bi alışkanlık kabloları çok seviyosun :) bi de ipli şeyleri çok seviyorsun bağcık, oyuncakların etiketleri, kulakları,... hep onları kemiriyorsun.

Seni kendi haline bıraktığımızda eğer bir süre sesin çıkmamışsa anlıyoruz ki bi köşede bişeyler kemiriyorsun o yüzden artık etrafta zararlı ve senin yutabileceğin nesneleri bırakmıyoruz.

Kucağımdayken canın sıkılınca aaaa vaaa vaaa vaaa diye bağırıp omuzlarıma ağzını vuruyorsun belki de diş kaşıma metodudur emin olamadım daha aman sinirden olmasın da :( ama arada yerde sürünürken de ağzını kafanı yere vuruyorsun aynı şekilde.


Ellerini yıkamayı çok seviyorsun. Sen her mama yediğinde ellerin ağzın batmış oluyor ve banyoya gidip ellerini ve ağzını yıkıyoruz suyu gördüğün anda gülmeye başlıyorsun kıkır kıkır :) bazen ben sen kucağımdayken banyoya gidip ellerimi yıkadığımda kızıyor ağlıyorsun benim elimi niye yıkamadın der gibi :)






Ayakta durmayı ve yürümeyi çok seviyorsun. tabi biz koltukaltlarından tutarak yürümeyi :) sek sek sekiyorsun yavru ceylan gibi çok komik oluyor hatta kameraya da aldım.


















































Oturarak oynamayı da seviyorsun. Şimdilik desteksiz tam oturamıyorsun ama gün güne ilerletiyorsun. bikaç hafta önce biz sırtından tutuyorduk bıraktığımız anda yığılıyodun, ama artık sadece yastık koymamız yetiyor dengeni sağlıyorsun yastıklarla.



































































Yine de çok rahat oturamadığın için bir süre sonra sıkılıp ağlıyorsun bazen :(

















Anneannen seni sepete oturtmuş çok mutlu oldun :) çok ta şirin...






































Bir de huy edindin sürekli kafanı kaşıyorsun gören de bitlendin sanacak :)










uyandığın zaman bazen yatağının oyuncaklarıyla oynayarak oyalanıyorsun ama beni görünce sanki yalnızlığını anlıyorsun ve birden panikleyerek ağlamaya başlıyorsun tabii ki numaradan :)













Su içmeyi pek sevmiyorsun daha doğrusu biberonla su içmeyi. Biberonunla ben yokken süt içtiğin için sana yedek biberon aldım. Biberonla su içmen şu an için en doğrusu ama sen biberonu çiğneyerek dişlerini kaşımayı tercih ediyorsun :) kaşıkla verince içiyorsun ya da çok susamışsan biberonla da bikaç yudum içiyorsun, sonra yine çiğniyorsun.






















İşte meşhur KULPLU biberonunnnnn :))))











oyuncakları birbirine ya da mobilyalara çarpıp tak tak ses çıkarmayı da çok seviyorsun.

Hiç yorum yok: