14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

24 Ekim 2009 Cumartesi

Yıldönümümüz Umut'a yaradı :))

Yıldönümümüzde Oliviuma yemeğe gittik, yeri senin iiçin seçtik, çünkü orada senin eğlenebileceğin çok şey var. Annem isterseniz Umut'u bırakın dedi ama sensiz baban da ben de evden çıkamıyoruz :)






gelen geçene öpücük yolladın durdun :)) Özellikle de abilere tabi :)

Favori mekanın :)) Araba delisi oğlum benim :))


Babanın da favori oyuncağı bu seni bindireceği zaman pek bir seviniyor :))




Geri vites :)



Sıkıldık yaramazlık yapmamıza anne babamız izin vermiyor :) Ağzında da çikolata :D

bayılıyorsun başıboş dolaşmaya bizim elinden tutmamıza izin yok ...

İyice şımardık :)

Arabayı illa sen süreceksin :s Bir de illa sapından tutacaksın :D



Atlıkarıncaya bayıldın 3 kere bindin :) Artık seni tutmasak ta dengeni sağlayabiliyorsun önceden korkuyorduk düşersin diye. Ama yine de tedbiri elden bırakmadık.




Yine bi abi gördük öpücük gönderiyoruz :)


Tırtıla başta binmek istemedin ama sonra da indiremedik :) 3 kere bindin ona da. Ama öyle ciddiydin ki öldük gülmekten :) Tüm çocuklar annelerinden gözünü ayırmıyo el sallayıp öpücük gönderiyorlar, sen ise ben sana sürekli seslenmeme el salla dememe rağmen gözucuyla bile bize bakmadın, tüm ciddiyetinde anın keyfini çıkarıp etrafa bakındın :D
Orada bekleyen diğer annelerden de birinin dikkatini çekmiş, ne kadar ciddi oğlunuz var dedi bana :) Bi de seni evde görmesi lazım :))





Günün akşamı eve döndüğümüzde de masadaki çiçekleri masaya çıkıp yolmaya çalıştın :))



Biraz da bugünlerde Umut neler yapıyor bahsedelim.
Ben temizlik yaparken herşeyi koltuk üstlerine çıkarıyoruz ama sen yine oynamaktan geri kalmıyorsun :D

İşin gücün haylazlık :) Masaya çıkıp babanın üstüne atlamaya bayılıyorsun :)







hep tepemizdesin :))



Hiç yorum yok: