14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

26 Kasım 2010 Cuma

Eğlence zamanı..

İki resim arasındaki farkı bulun :))İkisi de Bergama'da birinde 6 aylık ve Umut'un salıncağında, birinde de 33 aylık ve kuzeni Kağan'ın salıncağında :))





İstanbul'da zıpzıplara binmeye korkuyordun, Bergama'da da başta korktun ama bu zıpzıpı sevdin :))





Pikniğe gittiğimizde parktaki bu oyuncağı çok sevdin :)




Son zamanlarda canın sıkılıp beni rahat bırakmayınca netten Şimşek MC Queen izletiyorum sana :) açıyorum sen en az yarım saat iptal oluyorsun ben de işime gücüme bakıyorum :)


Kağanların evinde Kaan'ın kepçe arabalarına el koydun kepçe arabalara büyük ilgin var zaten :) Oyuncakları paylaşmayı öğrensen çok iyi olacak artık aslında işine gelince paylaşıyor, işine gelmeyince paylaşmıyorsun..

1 hatta 2 sene sonra daha iyi oynayacağınızı düşünüyorum inşallah ...





Çekme anne!! fotoğraf çektirmeyi hiç sevmiyorsun son zamanda :S

Kağan da fotoğraf makinesini görünce hemen gülüyo maşallah çok tatlı :)


Piknikte Kağan'ı öperken :)







Dedesiyle Kağancık..















Halayla oynarken :)















Hiç yorum yok: