14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

19 Ağustos 2009 Çarşamba

Bugünlerde Umut...

Güzel bebeğim, bugünlerde maşallahın var yine çok şükür. Yaramazlıklar tam gaz devam ama iştahsızlık ve genel huzursuzluk, hele de hastalık olmadı mı her yaramazlığa razıyım :(

Artık kesinlikle ayakta sallanmak istemiyorsun, deneyemiyorum bile. Yatağa beraber uzanıyoruz arada tepeme çıkıyor, sonra hadi oğlum yat yatağa deyince iniyorsun :) ve bir hafta öncesine göre maşallah daha çabuk uykuya dalıyorsun. Bazen çok uykun varsa ben yanına yatmadan da uyuyabiliyorsun ama çook nadir :S Ve artık tişört tutarak uyuma saplantın da gitgide sona eriyor sanırım. Ama bu sefer üzerine serdiğim çarşafının kenarını tutuyorsun :) Önceden geceleri üstünü çok açardın çok şükür şimdi pek açmıyorsuni inşallah böyle gider. Önümüz kış ve uyku tulumu giyeceğini sanmıyorum artık.

Geceleri de artık deliksiz uyuyorsun ama çoğu gece 1 kez su içmeye uyanıyorsun buuu buuu diye :) Ama uyandığında seni kucağıma almamı beklemeden suyunu içip uyumaya devam ediyorsun çok şükür.

Tam bir baba delisi oldun :) tüm gün baba baba diye dolanıyorsun. Akşamları parka dolaşmaya çıkıyoruz ve sürekli babanla çıktığımız için "hadi oğlum atta gidelim" deyince "baba baba" diyorsun. Biliyorsun kimin götüreceğini :) Çünkü çoğu zaman ben sizden 20-30 dakika geç gelip o sırada evdeki işlerimi yapıyorum.

Köy dönüşü biberonunu köyde unutmuşuz ve 2 gün Ayfer teyzende kaldık. orada da 2 gün için biberon almadık ve sanırım bu süre içinde biberonla süt içmeyi unuttun :S Biberonu eline veriyorum, ağzına koyuyor, ya püskürtüyor, ya da ucunu pipet gibi çekip bırakıyorsun. Ya da biberonun kapağını aç diye bana kızarak yalvarıyorsun.
Ben buna çok üzülüyorum çünkü deli gibi süt içerdin şimdi neredeyse hiç içmiyorsun :( İnşallah içmeye devam edersin yoksa başka çözüm yolları aramam gerekecek bu süt işine.

Emziğe de hala tam gaz devam ama nedense damaklı emziği illa ki ters takıyorsun :P terlikleri falan da sürekli ters giyiyorsun zaten. Eee ters adamsın doğuştan ne de olsa :D Keşke biberonu bırakacağına emziği bıraksan ama hiç niyetin yok :(

Son zamanda maşallah iştahın daha iyi. O yüzden sabah sütü ve kahvaltı maması vermiyorum, zeytinyağlı domatesin suyuna batırılmış simit, eritilmiş tereyağı, labne peyniri ve ballı ekmek ya da simit veriyorum, yanında da pekmezli su yani çay :)
Yine yumurta peynir yemiyor, tükürüyorsun ama buna da şükür.

Bugünlerde Allah Allah demeye başladın yani "avaaa avaaa" :) Durup durup bişeylere kızıp ava avaaa diye dolanıyorsun :)

Yalnız çok kötü bir huyun var. Uyuduğun zaman birşey olup ta uyandığın zaman çok sinirleniyor ve sinirden uyuyamıyorsun :S Mesela uyanıkken tırnaklarını kestirmediğin için sen uyuduktan sonra kesiyorum, bazen uyurken bile rahatsız oluyorsun. ya da ani bir kapı zil sesine falan uyanıp sonra uyumamak için elinden geleni yapıyorsun. Hele gündüzse çoğu zaman kesinlikle tekrar uykuya dalmıyorsun.

Havalar serinledi biraz ve okulumun açılmasına da az kaldı , ne iyiydik böyle dimi oğluşum :( Ev kadını olmaya da iyice alıştım zaten hele sensiz saatler çok zor gelecek ... Sen de inşallah çabuk alışırsın yeni düzenimize. Ramazan da geliyor 1 gün kaldı sayılır. Bu sene günler çok uzun ve havalar da sıcak, oruç tutmak çok zor olacak :S Birkaç gün deneyeceğim inşallah görücez bakalım seninle uğraşırken oruç tutabilecek miyim ???

Yarın Sevtap teyzenlere gidicez kahvaltı sonrası bakalım ne oyunlar yapacaksınız sena ve Sefa kuzenlerle :)

Hiç yorum yok: