14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

27 Kasım 2009 Cuma

Gezmelere bayılır benim oğlum :) galeria'ya gidiyo Umut paşa :)

Kuzenin Deniz'i çok seviyorsun. Çok güzel oyun oynuyorsunuz onunla. Genelde çocuklarla oyuncak kavgası yapıyor fazla geçinemiyorsunuz ama Deniz çok sakin ve uyumlu, o yüzden kapışmıyorsunuz. deniz daha kapıdan girmeden Dedii dediii diye sarılıyorsun çok ama çok seviniyorsun :))

kadriye teyzen laptoptan müzik açtı size ve Deniz oynadı sen de onunla oynadın çok eğlendiniz :)



anneannem de bir süre bizimle kaldı çok seviyor o da seni. Çok zeki bu oğlan diyor :))
hele her dış kapı kapandığında hemen heyecanlanıp her geleni baban sanıp "bubaaaaa" demene bitiyor.


gülmekten yerlere yattık :))

Alkışş ...
yerimmmm... müzik dinleyip dans eden şekerler :))


bu resme bayıldım çoş tatlı bakmışsın :)

ceeee :))



Baban saçlarını bayram traşı yaptırdı, bir de berder jölelemiş saçlarını havaya dikmiş :))
Banyo yapmayı aslında çok seviyorsun ama kafana su dökünce çok kızıyor ağlıyor hemen küvetten bana tırmanmaya çalışıyorsun :))
Burger King'in parkında da çok eğleniyorsun. İlk önce acaba orada oynamak için yaşın tutar mı dedim ki tutuyormuş 1 yaş üzeriymiş.

oynayıp oynayıp bir babayı bir beni öpüp durdun çok tatlıydın yine :))







Sevimli şey seni :))




Orada bir de bebek vardı sizi izliyordu ona da gidip gelip laf ve gülücükler attın durdun o da güldü abisine :)



Abi oldu benim oğlum, büyüdü :))

Dışarı çıkacağımız zaman ayakkabılarını ille de merdivene oturup giyeceksin :))


Baba oğul berdere gidiyor :)

Yakışıklım :)

Tv keyfi :))

Babasının kopyası her bakımdan :)

Bu resimler çekilirken babannen ve dedenle kameradan görüşüyorduk, şımardın da şımardın, aktivite masana çıkıp çıkıp zıpladın :)





Anneannenin arkadaşının torunları senin oyun halında :)) Onu kullanmayalı çok uzun zaman oldu büyüdün artık :)


Hiç yorum yok: