14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

11 Ocak 2010 Pazartesi

Bu ay 2 önemli gün vardı... biri benim yaşgünüm,

biri de yılbaşı.


Yılbaşından önce İzmir Bergama'dan babannen ve deden geldiler. Gündüz sana onlar baktılar maşallah çok iyi anlaştınız :)
Özellikle deden sen sıkıldığın zaman dışarı çıkardığı için bayıldın :) Canın sıkılınca ya da gezme lafı duyunca hemen dedenin montunu şapkasını bulup eline verip giyy giyyy dedin :))
Ben okula giderken her zamanki gibi uyanıksan zorluk çıkardın. Anne diyebildiğin halde nazlı nazlı "emmee" diye sayıklamana çok güldüler :)

Eminönü gezmemiz. Allahtan o gün hava yazdan kalmaydı çok rahat gezdik.






:))

Her zamanki gibi oyuncaklarda çok eğlendin :)


kalemle birşeyler çizmeye bayılıyorsun.


Bu geçen sene yılbaşında minik Umut :)

Bu da bu sene noel anne ve oğul :D

Masanın üzerine çıkmaya bayılıyorsun. Yılbaşı gecesi de çıkılır ama dimi :))


Şapkayı oturtmaya çalışıyorsun :))

Şirinim :))

Nasılımmm ?? :)

Sıkıldım ama ..

Güzel bebeğim :)

Bu süsleri niye taktınız bana yaaaaa >:

Yılbaşı pastamız. Kendi ellerimle yaptım :)
Senin için süsledim ve iyi ki de süslemişim bayıldın :)

Pastayla oynarken :)


Bunlar da 30 yaşıma bastığım günün ertesi. Anne artık 20li yaşlara veda etti :( Baban iş için Japonya'daydı ve buruk bir yaşgünüydü, ama ertesi gün Kadriye teyzenler sağolsunlar pasta alıp getirdiler ve mini mini bir kutlama yaptık.


Burada da Ahu teyzenlerdeyiz ailecek. Bu resimi çok sevdim.



Lise arkadaşlıkları bir başka derler :)

CAnın çok sıkıldı ve huysuzluk yapınca yeni doğacak olan bebişin Ela prenses'in bebek arabasını kaptın ve annesinin izniyle evin içinde sürdün. ardından da bebek arabasında TV keyfi yaptın :))


Hiç yorum yok: