14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

5 Eylül 2010 Pazar

Kuzenler & Defnenaz

Okul açıldıktan sonra Sevtap teyzenlerle çok sık görüşemiyoruz, hem de ramazan bahanesiyle birbirimizi ziyaret ettik, Sefa abinle ve Sena ile çok ama çok eğlendiniz :)

Ne kadar tatlısınız bayıldım bu resme, pozunuzu yesinler :))



Sefa balon patlatmaya bayılıyormuş, ama bizim balonları patlatana kadar bayağı bir zorlandı :) Üzerinde mi tepinmediniz, oyuncakları mı batırmadınız neler neler ... Ama bu süreçte çok ta eğlendiniz :)



Hele ki senin en sevdiğin aktivite olan yatakta zıplamacaya geçince resmen çıldırdınız... Yatakta ne nevresim kaldı ne çarşaf :D





Şimdi de bizim onları ziyaretimizden resimler ...

O gün saçlarımın uçlarından aldırayım diye kuaföre gittim ve birden kafama estiler ve rahat etmek için kısa kestirdim saçlarımı ... Aslında kafamda kısa kestirme düşüncesi vardı ama biraz daha sonra diye düşünüyordum, 1kaç ay öne almış oldum iyi de oldu ...

Giderken yine balon götürmüştüm, ve yine patlatmakta çok zorlandınız ama yine çok eğlendiniz :))




Aynı hafta Üniversiteden ev arkadaşım Şazimet ve ailesi de misafirimiz oldular...
İlk dakikalarda Defnenaz ve sen asabiyet gösterip bizi o gece geçinemeyeceğiniz konusunda korkutsanız da ilerleyen dakikalarda çok eğlendiniz,el ele dönerek dans ettiniz, oyunlar oynadınız...


Çok şükür oyuncak paylaşımı konusunda da sorun yaşamadınız ...







Hiç yorum yok: