14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

12 Eylül 2010 Pazar

Bayram

Bayramda annemlerin yanına köye gittik ...



Güzel gülüşlüm benim :)) sana poz verdirmek çok zor ama şanslı nadir anlarda yakalayabiliyoruz bu da onlardan birisi :)

Bİr de son zamanlarda biz resim çekerken elimizden makineyi kapıp mennnnn!! diyorsun ve resimlerimizi çekiyorsun fena da değilsin bu konuda, Bu resimleri sen çektin :)


KAfalar hafif uçmuş ama yine de güzel çekmişsin :))


Emre abinle çok güzel oynadınız, özellikle yastık savaşında çok eğlendin ama arada sinirlendin işte sinirlenmiş Umutçuk :))


Bayamlığını giydirdiğim zaman bir baktık babanla bir örnek olmuşsunuz gerçekten gömleğini alırken hiç farketmemiştim :)) Gerçi ikisi de LC Waikiki, babanınkini daha önceden almıştık...
Yalnız bayramda waikiki'nin de artık mallarını Çin'de yaptırdığını öğrendim ucuz ve zararlı boyalar kullanılıyor mudur diye düşünüyorum halen?? Biraz araştırmak gerek, buraya da yazıyorum başka arkadaşlarımı uyarmak adına. Gerçi ben bu seneki kış kreasyonunu Waikikiden aldım gibi geçen gittiğimde birsürü şey aldım inşallah dedikleri gibi değildir en azından sağlığa zararlı boya kullanmıyorlardır inşallah...
Herkes seni bana düşkünlüğünle tanıyor ama babana da çok düşkünsün :)




Buket ablanla kumbaralarınızı alırken :)



Babandan bayram harçlığı kapınca pek mutlu olmuşsun :))

Hiç yorum yok: