14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

16 Ekim 2010 Cumartesi

Action-man :)

Bugünlerde inşaat setine daha bir düşkün oldun, benzin doldurma olayını keşfedince :)) Bir de çocuk dergisinin verdiği beton delici oyuncağı Caulliou çizgifilminde nasıl çalıştığını, hele bi de kayu'nın kullandığını görünce hemen uygulamaya başladın :))



Beton deliyoruz, aman gözümüze toz kaçmasın :))


Aleyna ablamızla hamur yoğuruyoruz :))

Baban Japonya'dayken Ayfer teyzenlerde kaldık, hem de 2 haftasonu :) evlerinde çok şükür kendini hiç yabancı hissetmedin, hatta menim evimmm!! deyip durdun :)
Ümit abiyle arandan maşallah su sızmıyor, askerlik arkadaşın mübarek :)
Eve girince Ümit abiyi görünce elini uzattın,
"Übüt men deldim meyabaa" deyişin vardı ki yemelik :)) Sürekli de onunla vakit geçirmek istedin ...
İyice aştın kendini, Emre abinin kaykayına bile bindin :))





Korkusuz oğlum benim... KAydıraktan kaymadan önce her seferinde maymun gibi sallanmaya bayıldın :)) Kameraya da çektim o hallerini belki bir ara bol kameralı bir yazı eklerim onlar da birikti...

Scooter olayını iyice aştın, ustalaştın diyebilirim :) Babanla akşamları çıkıyordunuz, ben görmüyordum, kendim görünce şaşırdım :)) maşallah hiç dengeni kaybetmeden hızla ilerliyorsun :)


Bu da poz ver deyip yerlere yatıp poz verdiğin pozun :D































Hiç yorum yok: