14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

16 Ekim 2010 Cumartesi

En küçük TEZCAN, Yusuf Berk :)

Lütfü amcama dede olma şerefini yaşatan minik oğluş'un 40 mevlüdüne gittik. Ben göz doktoruna gittiğim için sizden sonra geldim oraya ama bugünlerde huysuzluk durumun hat safhada olduğu için de kara kara düşündüm orada sorun çıkarsa diye :S
Ama maşallah hayret verici şekilde uslu mu uslu, hatta hiç kıpırdamadan oturup mevlüt dinlemişsin :) Kapıdan girdiğimde şaşırdım kaldım tabiri caizse Atatürk gibi asil ve ciddiyetle oturuyordun anneannenin yanında :)) Beni gördüğünde de elini yüzüne götürüp bir sevinişin vardı ki görmeğe değerdi :)) Annesinin kuzusu anne aşığı benim oğlum, annesi de ona aşık tabi :))

Zıpırım benim, bakışını yerim senin ben :))

Bebeklere karşı zaafın var, öyle şefkatle, incitmemek için uğraşarak güzel güzel seviyorsun ki bebekleri,bayılıyorum o hallerine :)
Bazen kardeşi hakettiğini ve seni bundan mahrum ettiğimi düşünüyorum... Ama düşünmem gereken daha çok şey olduğu için şimdilik böyle birşey mümkün görünmüyor... belki birkaç sene sonra kimbilir...


İyi ki doğdun Yusuf Berk Tezcan, analı babalı, sağlıkla büyü, hayırlı evlat ol inşallah...


Hiç yorum yok: