14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

16 Ekim 2010 Cumartesi

Özlem'le aylar sonra ...

Uzun zamandır bloğa bakamadım bile... Okul başlayınca tempoya alışamadım sanırım :( Artık bir yerden başlamak lazım dedim, çünkü çok güzel resimler birikti :)
Hele bu posttakileri eklemeden olmazdı, çünkü profesyonel makineyle çekildiler, resim kalitesinden de belli olduğu gibi :)

Ben makinemi evde bırakmıştım, iyi ki de bırakmışım... Güler öğretmenimizin kızı Cansu- ve eski öğrencimiz aynı zamanda, koca kız oldu :) onun profesyonel makinesiyle çeken profesyonel olmasa da güzel resimler çektik... netlik ayarlarını hepsinde yapamasak ta ...



Özlem teyzesinin mis gibi böreklerine bayılıyor oğluşum, sofraya kuruldu :)) Hat safhadaki iştah problemimiz çok şükür o gün hamurişlerini görünce kendini göstermedi :)





Canım Özlem'im :) 2 tane bebeğe rağmen çok güzel ağırladı beni hamarat arkadaşım :)

Yaramazım benim ... koltuk tepelerinden ve tabii ki benim tepemden inmedin o gün de hiç :))


Hiç yorum yok: