14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

16 Ekim 2010 Cumartesi

Yasminlerdeyiz...

Bu karede Umut neden yok acaba, arkadaşları toplanmış, Umut nerede ??
Cevap: Kriz modunda annesinin kucağında :S
O gün Yasemin teyzenlere taa Kanarya'ya kadar gittik, ama hiç keyfin yoktu. Tüm gün kucağımdan inmedin, oyun oynamadın, kundakta bebeğim var gibi hissettim :( Biraz da rahatsızdın gerçi onun da etkisi vardı. Kriz gelip uzun süre sebepsiz yere ağladıktan sonra uyudun çok şükür ...

Bugünlerde hiç keyfin yok zaten, sanırım okulların açılıp annenden ayrılmaya ve anneanne ve dedenin bizimle kalıp sana bakmasına alışma sürecini yadırgıyorsun :S
Her gün bir bahane bulup-kii sudan bahaneler oluyor bunlar. neden TV'de reklam başladı?? hayır, bu program reklamlar başlamadan önceki program değil :S ben sana su içme dedim sen neden içtin?? gibi insanı deli eden sebeplerden dolayı sinir buhranları geçiriyorsun :( Ama sanırım geçici bir süreç bu, 2 yaş sendromu yine yokladı benim sinirlerimi ve dayanma sınırımı, sabrımı ...Bir süre TV izlemene kısıtlama getirdim,ama bu ceza anlamında değil, zararlı olduğu ve asabiyetini arttırdığı için... zaten çok fazla izlemen doğru değil.


Canlarım benim, Umut'un krizine rağmen iyi ki gelmişim :))

İşte o anlar... Umut ağlıyor, ben de ağladım ağlayacağım modunda ve hislerim yüzümden okunuyor sanırım :))


Burda da telkin etmeye çalışıyorum seni ...

O gün tabi ben resim çekemedim seninle uğraşmaktan tüm resimler Esra teyzenden :) ama bu son ikiyi son dakika çekmiştim ... Yakışıklı erkeğim benim minik herifim, tüm huysuzluklarına rağmen çoook tatlısın, huylu olduğunda da tadına doyum olmuyor zaten :)

Hiç yorum yok: