14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

3 Şubat 2009 Salı

İlk yaşgünüm :)))

İlk yaşgünün çok özel benim için canım oğlum :) kaç zamandır bugünün hazırlıklarını kafamda planlamıştım ve pastanı da kendim yapmak istediğim için onu da kafamda tasarlamıştım ama ya bir aksilik olur da emeklerime yazık olursa diye düşünmeden de edemedim. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım ve sonuç ta istediğim gibi oldu diyebilirim çok şükür:)


Tabii ki ufak tefek aksilikler olmadı değil ama sorun edilecek şeyler değil. Geçen hafta Emre abinin yaşgünüydü ve onların isteği üzerine Emre de hazır pasta sevmediği için onun pastasını da ben yapmıştım o bana iyi bir tecrübe oldu … Çünkü o pastayı yaparken ya güzel olmazsa diye çok heyecanlanmış tedirgin olmuştum eğer kendi partimizin heyecanıyla o heyecan birleşseydi çok zor olurdu stres yaşardım :(

















Aslında şeker hamurlu bir pasta yapmayı planlamıştım ama Emre abinin pastasına sünger Bob yaparken birşeyler aksi gitti ve çok sert oldu yine de güzeldi :) İşte Emre abin pastasını üflerken

Emre çok beğendi pastasını çok şükür :)




Şeker hamuru riskine girmedim zaten daha çok küçüksün anlamazsın bile pastanın şeklinden :) ben yine de çok güzel olsun istedim ama sen biraz büyüyünce de senin istediğin gibi pastalar yaparım beceremezsem de alırım canım oğlum :)


Aşağı yukarı nelere dikkat etmem gerektiğini bu sefer biliyordum ve daha sakin ve daha başarılı oldum. Süsleme işini son dakikalara bıraktım çünkü Emre abinin pastasında yapılan süslemelerin kısa sürede akıp bozulabildiğine şahit olmuştum. Ancak bu problem oldu çünkü o son dakikalarda sen hiç rahat durmadın ve emme krizin tuttu ne yapsak susmadın beni istedin ve seni oyalamaya çalıştıkça daha da inat ettin resmen sinir buhranı yaşadın asabi tospamm benim :)
Sen durmayınca da benim seninle ilgilenip sakinleştirmem gerekti ve süsleme işini Kadriye teyzen yaptı kremayı sıkarken ufak tefek yamukluklar oldu ama yine de çok güzel bir pasta oldu :) Her gören ve her yiyen bayıldı lezzeti de gerçekten çok güzeldi



Semahat yengen hazır sandı görünce:) Herkes hazır pastalardan 10 kat güzel dedi ve çok sevindim çünkü emeklerime değmişti...
pastan muzlu (keki) karamelli (kreması) ve çikolata parçalıydı.

İşte bu da resmi :)






Bu da asıl yaşgününde yaptığım pastan yani sevgililer gününde :)














Neyse çok şükür seni uyutmadan sakinleştirebildim de pastamızı zamanında üfleyebildik:) uyusaydın yemekten sonraya kalacaktı mecburen ama öyle de hoş olmayacaktı… Bool bol fotoğraf çekildik davetlilerle tek tek masa başında da çekildik Sen ısrarla masaya ve pastaya bakıp mamm mammm mammm!!!! diyordun ve maşallah çok uslu durdun :) Keşke aklımıza gelseydi de o halini kameraya çekebilseydik ama herkes resim çekme telaşındaydı sanırım kameraya çeken olmadı:(



















İşte bizim ve misafirlerimizin fotoğrafları...
Önce çekirdek ailemiz :)















3 tane makineden aynı anda resim çekiliyorduk o yüzden fotoğrafların bazılarında başka yerlere bakmışız :)


























babannen ve deden

















anneannen ve deden

















Kadriye teyzen Melih enişten ve Deniz



Ayfer teyzen ve Emre
























Büyük anneannen ve Nurten Teyzemiz






















Kuzenlerin

















Zafer abin Semahat yengen ve Buket







Sevtap teyzen Süleyman enişten Sena ve Sefa









Babannen ile deden ben sofraya oturduğumda seni yediriyorlardı çok memnundun halinden:) Ben de seni rahatsız etmedim ve onların da sana yemek yedirmekten keyif aldığını düşündüğüm için seni almayı teklif etmedim ve kendi yemeğimi yedim:) çok ta iyi oldu çünkü kahvaltımı bile etmemiştim sadece seni yedirirken 1-2 zeytin yemiştim :(













Sana salçasız tuzsuz acısız mercimek köftesi ayırmıştık afiyetle yedin :)
























Meyve suyu içtin :)

































Umut pastasından yerken :) Afiyet şeker bal olsun tatlı oğluşum benim :)









Pastaya doyduk kalkma vakti :)

















Bu arada söyleyeyim mama sandalyesinde doyunca önceden sadece ayağa kalkıp zıplardın artık aşağı atlamaya da çalışıyor bacaklarını masanın üzerine atmaya çalışıyorsun çok dikkat ediyoruz o yüzden :(


Herkes çok güzel hediyeler almış oğluşuma hepsine ayrı ayrı çooooookkk teşekkür ederiz hepsi birbirinden güzel :) Evimiz oyuncak dükkanına döndü ne güzel :)

















Babannenle deden sana Bergama’dan koccamaaannn bir ayı ve yavrusunu almışlar çok şirin ve senin neredeyse 5 katın :) ilk gördüğünde biraz korktun ama sonradan alıştın ve çok hoşuna gitti :) Bu arada babannen ve dedene yaşgünümüze taa oralardan kalkıp ta geldikleri için çok teşekkür ederiz çok mutlu olduk :)





















Mehlika halan ve Sefa enişten de sağolsunlar yaşgünümüz için sana altın göndermişler onlara da çok teşekkür ederiz :) Mehlika halan şu anda 2 aylık hamile dinlenmesi gerektiği için gelemediler yaşgünümüze, inşallah onun da çok tatlı bir bebeği olacak birlikte oynayacaksınız :)

















Yaşgününde bizim hediyemizle seni resim çekmemişim bu resimde biraz görünüyor :)
Anneannen deden ve anne babanın hediyesi de bu aktivite masası anneannen aldı sayılır çoğunu o verdi parasının :P biz nasıl olsa sürekli bir şeyler alıyoruz sana :) Onlara da çok teşekkür ederiz :)







Kadriye ve Ayfer teyzelerin de sana çok güzel bir yürüme arkadaşı almışlar hem yürümene yardımcı olacak hem de bisiklet gibi kullanılabiliyor hem de üzerinde çok güzel oyuncakları var :)









Çok teşekkür ederiz ...










































Sevtap teyzen ve Süleyman eniştenin hediyesi de bu şirin erkek bebek. Hiç arkadaşın yoktu iyi oldu birlikte şarkı söylüyor oynuyorsunuz :)












adını Itır koyduk çok tatlı :) Kenan Doğulu’nun çakkıdı çakkıdı şarkısını söylüyor:) Her oyuncak ilgini çekmiyor ama onu çok sevdin görünce sürekli gülüyor seviyorsun ve şarkısı çalınca da oynuyorsun:) çok teşekkür ederiz :) Onunla oynayıp dans ederken bir videon var çok tatlı uğraştım ama eklenmedi inşallah ekleyebilirim :(





















Semahat Yengen ve Zafer abin de sana bu güzel treni almışlar ben çocukken de çok severdim böyle trenleri sen şimdi korkuyorsun biraz ama ilgini de çekiyor Sana bıraksak 2 günde kırarsın bu treni o yüzden oynayacağın zaman kurup diğer vakitler kaldıracağız ve oynadığın zaman da bizimle birlikte oynayacaksın biz de çok sevdik zaten:) Çok teşekkür ederiz:)














Seni ortasına koyuyoruz ve tren nereye giderse oraya bakıyorsun :) başlarda korkuyordun biraz artık alıştın sayılır :)







Deniz ablasıyla oğluşum :)

















Sıkıldık ayakkabımızı çıkartıyoruz :)














Kuzenler koca ayı Bobo'yu paylaşamıyorlar :)































Yedik içtik oynadık çok yorulduk :) çok uykumuz geldi huysuzluk yapmaya başladık bakışlarımızdan da belli zaten :)











Veee uyudukkk :)






























Anneciğiyle Umutçuk :)























Balonları çok sevdin hatta 1 tanesini patlattın, bizim bile ödümüz koptu ama sen hiç oralı olmadın :)











Yaşgününde çok ama çok yakışıklı olmuştum maşallah yakışıklı tatlı bızdık oğluma :)










Çok güzel bir yaşgünü oldu Herşey istediğim gibi oldu diyebilirim çok şükür ki :)

inşallah tüm hayatın böyle güzel ve aksilikler olmadan sağlıkla huzurla geçer canım oğlum benim :)

************************************************************

Asıl yaşgünün 14 Şubat'ta da kendi aramızda mini bir kutlama yaptık. Resimlerdeki bütünlüğü bozmamak için yine yaşgünün için aldığım kıyafetini giydirdim sana ;)






Yaşasınnn yine pasta yiycemmmm :ppp












Üffffff ' lemeyi bilsem üffliycem ama üffleyemiyoyummmm :)













Ben kesicem mananeee :)











Hangisinden başlasam :)














Mmmmm.. mammm mammm






















Dedemiz çekti bu fotoğrafı :)

Umut tabaktaki böreğe saldırırken :p










Pastamızı kesip mamaları yeyip Olivium'a seni eğlendirmeye gittik oğluşum :) Çok sevindin ...







Bebek arabamızı almadık babanın omuzunda gittik parkımıza en sevdiğin şey zaten :)










Meğer babamız yıllardır bu anı bekliyormuş :) deli oldu oğlumu bota bindiricem diye senden çok o eğlendi sanırım :)












İlk başta palyaçodan biraz ürktün gibi şaşkın şaşkın baktın ...











Sonra dokun ve keşfet...






Ve sonunda alıştın :)









Pilot oldun :)










Sonra biraz daha oturup etrafa bakındın çok değişik geldi ve hoşuna gitti ..







Masadan inme çabalarından bir kare :)









Güzel kafanla bakındın :)













Sevgililer günü bebişim benimmm iyi ki doğdun ve iyi ki seni doğurdum ...

Hiç yorum yok: