14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

2 Haziran 2009 Salı

Umutun yeni numaraları :))




Ne olacak senin şu tişört tutma tutkun, bakalım ne zaman vazgeçeceksin :)

Vazgeçersin belki diye beklerken bir yetmeyip iki tane birden tişört tutma takıntın başladı.

Birini bir eline, birini diğer eline alıyorsun, evirip çeviriyor yerleri siliyor, sehpaların tozunu alıyorsun :))


Artık iyice aştın olayı :) Ortalıkta tişört yoksa dolabını açıp oradan tişört alıyorsun.

Bi de turuncu yada sarı tişörtleri tercih ediyorsun illa ki :))




Yastıkları da oradan oraya taşımaya başladın artık tişörtler gibi. Bi de yorulunca üstüne yatıp dinleniyorsun :)








Bu bisikleti acaba hiç sürebilir misin diyordum.
Kendi bacak kuvvetinle ittirmen gerektiği için sıkılır yapmak istemezsin gibime geliyordu.
Ama artık çok severek biniyorsun.
Bi de anahtar bulup bisikletini o anahtarla çalıştırmaya çalışıyorsun çok gülüyoruz sana :DD




Elinde benim anahtarım, bisikleti araba sandın, anahtarla çalıştırmaya çalışıyorsun :) Zaten bu yeşil anahtar tüm gün elinde herşeyi onunla açmaya çalışıyorsun, tüm kapılara da takıyorsun :)



Dolabı tersine açmaya çalışarak tüm vidalarını söktün ve işte kapak artık yok :ss
Yaramaz böceğim benim.

Sol çekmecenin kulbunu evire çevire söktün :)
Evdeki bikaç dolabın kulbunu da aynı şekilde sökmüşsün :)
Becerikli oğlum benim :DD




Siz hiç kabloyla çalışan bisiklet gördünüz mü ?
Görmediyseniz bu ilk olsun işte :DD
Umutun icatlarından biri de bu. Kabloyla çalışan bisiklet :)) Bilgisayar ara kablosunu bisikletin kornasını söktüğün yere taktın çok ta hoşuna gitti :)


Bu da Umutun başka bi icadı.
Fişle çalışan limon sıkacağı :DD
Mutfakta ben iş yaparken oyalanırken çekmecelerden bulduğun blenderın fişini limon sıkacağının deliklerine sokmaya çalıştın.
Mucit oğlum benim :DD







Fiş ve USP girişlerine aşırı ilgilisin sürekli onlarla oyalanmak istiyorsun. Sana boş bir 3lü priz ve bozuk bir laptop temin ettik. LAptopun ışığı yanmıyo diye sinirlenip çok bozuluyorsun ama arada oyalanıyorsun :DD




Boş bulduğun bir fişi laptopun USP girişine sokmaya çalışıp durdun öyle ciddi yaptın ki işini bayıldık :)) ama sonunda başardın sokmayı :))







Şu surattaki ciddiyete bakar mısınız :DD çok önemli işler beceriyo çok dikkatle hem de :DD becerikli böceğim benim :)



Bisikletinin parçalarının ayrılabileceğini öğrenmen bizim için pek hayırlı olmadı :S Artık sürekli kollarını ve kormasını söküp takıyorsun :DD







Çok ciddi iş yapıyosun şuna bak :))






Artık tüm yemekleri kendin kaşık çatal kullanarak yemek istiyorsun. Sonuç rta bu oluyor tabi :S Her yemekten sonra aslında banyo yapman ve benim seni yedirdiğim odayı temizlemem gerekiyor :S Çok yoruluyorum.
















Hiç yorum yok: