14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

2 Haziran 2009 Salı

Şirinlik abidem benim :)

Her tür meyveye bayılıyorsun maşallah oğlum :) Kışın en çok elma yerdin, şimdi erik, çilek, kiraz, karpuz meyve görünce çıldırıyorsun .

Limon bile yiyorsun ağzını ekşite ekşite :) ama ekşitsen de yine yemek istiyorsun. Bu bölümün sonunda kamera görüntüsünü ekledim çok komik :)



Yemek yerken elini bir çarpıyorsun, kafana, gözüne nereye denk gelirse :S gözünün içine bile geldi bir iki sefer :S

Birşeye sevinince alkış yapıyorsun :) o minik elleri yerim ben :)


Bu resmine hayran oldum maşallah yakışıklı paşama :) Masum prensim benim :)


Ayını görünce hemen üzerine yatıyorsun çok tatlısın canım bebişim :)
Yatarken artık biraz da diş sıkıntısının etkisiyle şekilden şekile sokuyorsun kendini. Üzerinde de battaniye pike hiçbişey örttürmüyorsun. Uykunda da olsan anlıyor bağırıyorsun örtme diye :s
Şirin videolarımız :)




Bu at üzerindeki videoların birkaç ay önce çekilmişti. Büyükanneannen de bizdeydi deden de. Daha tam yürüyemiyordun desteksiz. Attan da önceden korkuyordun güya, bu videolarda görüldüğü gibi 2 günde alıştın artık kendin binip inebiliyorsun. anneannen çok şaşırıyor :)



Hiç yorum yok: