14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

29 Mayıs 2009 Cuma

Forum arkadaşlarımızla güzel bir gün :))


Forum arkadaşlarımızla Marla Esramızın ve oğlu Denizin evinde buluştuk. Çok tatlıydınız ve çok güzel bir gündü.

Güzel soframız :)


Oyuncaklar niye icat edilmiş bilmem :D
2 dakka toplamda ancak oturmuşsunuzdur bu güzelim oyun masasının yanında :D
Evde de Türkçe konuşanı var ama nafile :s


Ağzını böyle yapınca bayılıyorum füü füüü füüü :)






Deniz başında nöbet tutuyo :D çok tatlı o da.

Uyandın yine yanında :d


Umut pisi nöbetinde :D Dışarda yere oturmamayı bi öğretemedim sana :D

Hira da sen de salıncakta uyuyacaktınız çok komiktiniz :D

O kadar mayışıktın ki parkta arabadan bile zor indin. Normalde zıplarsın inicem de inicem diye :D


Sallanırken de öldük sana gülmekten :D Kafan hep geri geri gidiyordu, gözler de baygın :)

Haşin bakışlarla yürüyoruz :)

Yakışıklım benim maşallah sana ...

Defneyle birlikte tahtrevallide :)


Bir türlü gözünde tutmadığın gözlüğünle :)


İki bücür kafadar mutfakta işbaşında :)

Deniz bu işe bozulmaya başladı galiba :)



İki kafadar son dakka güreşi yapıyor :)


Forum teyzelerimize hatıra magnetimiz :)

Bu resim de yaşgününde çekilmişti, ben de magnetimiz için çerçeleledim çok tatlısın oğlum maşallah sana :)

Hiç yorum yok: