14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

4 Mayıs 2009 Pazartesi


Bu pazar saçlarım çok kırıldığı için uçlarından aldırayım dedim ve kuaföre giitm. ama kuaför koltuğunda farkettim ki saçlarımdan çok sıkıldım ve biraz fazla kes değişiklik olsun dedim.
Herkes çok beğendi, bakalım baban dönünce o beğenecek mi :)





canım oğlum sonunda yürüyorsun :) hatta bugün dedenle parka gittiniz de sürekli koşturmuşsun. Tahmin ettiğimiz şey oldu ve kendinden emin olduğun anda koşturmaya başladın ve düşmeler yaşamadan maşallahhh direk yürüdün . canı çok kıymetli benim oğlumun :)

Bu videodan beri 4 gün geçti şimdi iyice ilerlettin kurmalı bebek gibi yürüyorsun çok tatlı ..
Videoda bi de şarj aletlerine ilginin de esintileri var :) ve bizim teyzenlerle anneler günü muhabbetimiz. Önümüzdeki pazar anneler günü.

Hiç yorum yok: