14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

10 Mayıs 2009 Pazar

ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN :))




























Canım oğlum,
Bugün anneler günü ve anladım ki sen bugüne kadar aldığım en güzel hediyesin :)
İçimden geçenleri yazacağım şimdi sana.
Gerçi kelimeler yetmez ama olsun...

Bi tanecik bebişim,
canımın diğer yarısı hatta tamamı,
hayatımın anlamı,
en mutsuz olduğum anda bir gülüşüyle tüm derdimi unutturan,
içimi sıcacık ısıtan bal oğlum,
sana binlerce kez teşekkür ederim.
Gün geçtikçe daha bi anne olduğumu anlıyorum
seni daha da çok seviyorum.
İyi ki anneyim iyi ki senin annenim.

Allah tüm isteyenlere bu kutsal güzelliği tattırsın ve kimseyi evladıyla terbiye etmesin.




Bunlar da anneler gününde çekildiğimiz resimler. Babana "hadi bizi bi anneler günü fotoğrafı çek" dedim ve sen de anlamış gibi sevgi dolu pozlar verdin. Sevdin, sarıldın, öptün anneyi :)




O gün ikimiz için de bir ilkti sen ilk defa toplu taşıma aracına bindin ben de metrobüse.

Hiç yorum yok: