14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

4 Mayıs 2009 Pazartesi

İkea

Benim gezenti oğlum gezmelere bayılır :) Yine attık kendimizi bir alışveriş merkezine :) ne zamandır İkea'ya gitmek istiyorduk, en son sana 7 aylık hamileyken gitmiştim ve çok yorulmuştum hiçbirşey anlamamıştım. Ama bu sefer senin yaramazlıklarına rağmen çok beğendim, çok güzel şeyler vardı.



















Asansörde ışıkları görünce her ışıklı alet gördüğünde dediğin gibi tısss tısss dedin o tatlı işaret parmağını ışığa uzatarak :) Yiycem o parmağı zaten bir gün :)
Bir de sen tehlikeli birşeyi ellediğin zaman birden tepki veriyorum aaaayyy cısss elleme oğlum diyorum, sen de bir an panik oluyorsun ve 1 adım geri çekiliyorsun, tıss tıss deyip ardından da çok komik kesik kesik sesler çıkarıyorsun :)















Ne varsa o ayakkabılarda artık çok komik :)




























Bol bol çekmece dolap karıştırdın çok eğlendin :) en sevdiğin şey nasıl olsa :)



Artık elimizden tutarak çok rahat yürüyorsun ve İkeada da bol bol yürüdük elele :)






Ama sonra uykun geldi biraz huysuzluk yaptın, zaten çıkacaktık hemen çıktık.











Sütünü de orada içtin biz sandviçlerimizi yerken. Tabi sandviçlerimize de saldırdın :)
artık bizim yediğimiz şeylerden yiyebilmen gerçekten çok rahat oluyor.
yine sana özel yemekler de yapıyoruz ama genelde biz ne yiyorsak onu yiyorsun.

Hiç yorum yok: