14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

26 Haziran 2009 Cuma

Leylan'ın evinde forumcular :))

İşte yine bir buluşmayla karşınızdayız :)) Artık buluşmalar iyice sıklaştı :)) İşte size İstanbul tayfası :)

Hepinizin aynı anda uyanık olduğu anlar çok azdı, biriniz uyuyup biriniz uyandınız.


O gün benim için çok özeldi, çünkü ilk defa fön çektirdim ve güzel oldu yani ben beğendim. Daha öncekilerde hiç fön çektirdiğim belli olmuyordu.


Ev sahibi koltuğa kurulmuş, biz de etrafında pervane :))



Oyuncak kavgasından çıkmışsın sanırım :)

Masum prensim benim :)





İşte tüm bebeler uyanık ve ölümsüz anlar başladı :))




Yerim seni ben yere bakan yürek yakan :DD



hiişşşşştt noluyosss :))

Alkışşşşşş :)


Bu güzel gün için ev sahibimiz Leylan teyzemize ve tüm arkadaşlarımıza çok teşekkürler )

Hiç yorum yok: