14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

7 Mart 2010 Pazar

Akıllı oğlum benim :))



Teyzemizle Forum İstanbul'a gidip ne zamandır istediğim masa sandalyeyi aldık. Teyzenlerin yaşgünü hediyesi :) gezmeyi çok seviyorsun zaten zor çıkardık onca oyuncakçılardan seni :))






Bir de heryeri tükenmez kalemlerle boyadığın için kuru boya aldık, mümkün olduğunca kalın uçlu aradım ki gözüne falan batmasın, çok sevdin boyalarını :)

zaten boyamayı çizmeyi çok seviyorsun.


Çok düzenli bir çocuksun maşallah, inşallah hep böyle gider. Mesela yerde terlik görüyorsun, hemen içiçe koyup portmantoya götürüyorsun :))


Birşeyi ortalıkta görürsen yerini biliyorsan hemen gidip oraya koyuyor ya da bize "koooo" diyorsun elinle göstererek ısrarla :))


Boyaları da ambalajından çıkan plastik delikli aparata koyuyorsun illa ki :)) kalem kutusu veiyorum sana ama ona koymuyorsun, illa dizeceksin deliklere :))

Ama o aparat uzun süre kullanılabilecek birşey değil, ince bir plastik sonuçta, yıpranınca atılır. Bakalım o zaman ne yapacaksın :))

Maşallah son zamanda beni fazla da üzmüyorsun aksiliklerin inatların geçti çok. Ayakkabı ve süveter hatta kazak giydirebiliyorum artık sana çok şükür. Ama onları giymediğin için hastalandığının da farkındasın, arada giymek istemeyince, "bak hasta olursun iğne yaptırmamız gerekir"

deyince hemen giyiyorsun :)) Belki kötü bir uygulama ama napalım işe yarıyor :)) Zaten iğneden ben ne kadar sevimli göstermeye çalışsam da korkacaksın orası kesin ...


Bu halı da anneannen dedenle bizim yaşgünü hediyemiz :)) çok sevdin :))





Bu resmi de koyayım mı koymıyım mı dedim ama koyuyorum, ileride gör beni ne hallere soktun :DD


Çocuklar yüzleri boyanıp bıyık mıyık çizilmesinden çok hoşlanırmış ama sen hiç hoşlanmadın aşağıdaki resimde görülen 1 çiziği zorla çizdim.

belki özenirsin hoşuna gider diye kendi yüzümü çizdim ama sen yatağın üzerinde zıplayıp benden kaçarak eğlendin sadece :)))
Bu arada babamız yine Japonya' da :( Dört gözle gelmesini bekliyoruz sağ salim...



Bu linki de sevgili arkadaşım Esracım önerdi buraya atıyorum unutmamak arada bakmak için.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=68270

Hiç yorum yok: