14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

7 Mart 2010 Pazar

Kemerburgaz büyükanneanne gezimiz


Yoldayız, büyükanneannemize gidiyoruz :) Çok yakıştı oğluşum sana bu şapka maşallah...

Eyüp'te mola, teyzen yeni araba alıyo onun görüşmesini yaıyolarken siz erkekler biraz eğlendiniz :))

Orada da Emre abin ve kankisi bizim de üst komşumuz hasan abinle güzelce eğlendiniz :))

Canım anneannemm :))

Bunlar da evde çekilen resimlerimiz. Teyzen bu kamyonu çok önceen almıştı sana ama becerip oynayamıyordun sinirleniyordun, maşallah şimdi çok güzel oynuyorsun :))

Bu uçağın tekerlekleri çok güzel ses çıkarıyor dönünce ne dikkatli bakıyorsun :))
Tam bir araba delisisin, ne kadar araban olsa doymuyorsun, ben de çok seviyorum sana araba almayı :)

İştahın biraz yerine gelmeye başladı maşallah, en güzel yediğin şey de kek.. Ben de sana çeşit çeşit besleyici kekler yapıyorum, içine ne bulursam koyuyorum sana yarasın diye :))
Sen de resimdeki gibi iştahla saldırıyorsun :))









Hiç yorum yok: