14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

27 Şubat 2010 Cumartesi

Umut ve deniz kuzenlerin ortak yaşgünü :)

Rahatsızlıklarımız nedeniyle bir türlü yapamadığımız aile yaşgününü sonunda yaptık :) Hazır Deniz'in yaşgünü de yaklaştı ve hazır ona da pasta sözüm var, ablamın teklifiyle ikinizin yaşgününü birlikte kutladık :) İyi de oldu, prens ve prenses çok şıktılar o akşam :))
Yalnız biz hafta sonu yapacaktık yaşgününüzü ama pazartesi günü babanın Japonya'ya gideceği tarih kesinleşince ve o tarih te cumartesi sabahı olunca plan değişti. Mecburen cuma akşamına aldık planımızı. Hafta içi olması çalıştığım için biraz zor oldu ama oldu bitti işte :))
tabi 2 pasta yapmam gerektiği için bu sefer senin pastanı süslü yapmadım. Deniz'inkiyle ancak uğraştım. Bu sene 2 pastan oldu biri en süslüsünden, biri de süssüz .. Bir önceki partimizin ayrıntıları ve pastamız için bu linkli tıklayın.

Sana anneannenlerle birlikte yaşgünü hediyesi olarak ısmarladığımız trafik oyun halısı malesef elimize ulaşmadı. Teyzenlerin alacağı caulliou çalışma masası da yakında gelecek :)) İkisini de sabırsızlıkla bekliyoruzz :))




Koltuk üzerinden sonra en sevdiğimiz araba pistimiz, kalorifer üzeri :))

Yaşgünleri çocuklara yarıyor :))

Yukarıda partinin tatlı erkekleri, aşağıda da benim tatlı böceklerim :))
Deniz ablanın Emre abinin yaşgününde istediği barbili pastayı yapabilir miyim yapamaz mıyım derken yaptım gitti :)) Aslında korkulacak bişey yokmuş basitmiş. Ve bayıldı pamuk prensesim pastasına :))


İşte bu da senin pastan süslü püslü yapamadım ama yine de güzeldi bence. Ama görenler tabi sonzamanda kendimi aşıp süslü püslü pastalar yaptığım için "Aaaa bu mu Umut'un pastasııı ???!!!" demekten kendilerini alamadılar :)) 1 günde 2 güzellik olmuyor işte :))
Bayılıyorsun mum üflemeye :))
Pamuk prenses kostümü de çok yakışmıştı maşallah prensesime :))


sevtap teyzenler ve biz...
Teyzelerin ve biz ve Emre'nin kankisi Hasan :)

Nazmiye teyzemiz de tesadüfen o gün bize geldi İzmit'ten çok güzel bir tesadüf oldu :))



Zafer abinler ve biz :))

Anneanne ve dedemiz :)

İşte bizzz!! çekirdek ailemiz :))

Yaşgününün ev sahipleri :))






İyi ki doğdunuz kuzularım ikinizi de hatta üçünüzü de çok seviyorum, Allah ikinize de ve Emre abinize güzel, sağlıklı, mutlu, başarılı, çok güzel bir hayat nasip etsin inşlalah. Her şeyin en güzeli sizin olsun ...

Asabi tospağam benim yine bağırıp duruyor pasta üflenirken :))

Hiç yorum yok: