14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

3 Şubat 2010 Çarşamba

Emre Abinin yaşgünü ..

Emre abinin 26 Şubattaki yaşgününü hava şartları dolayısıyla ertelemiştik. Kötü bir tesadüftür ki tam kutlamaya karar verdiğimiz gün de yine akşam saatlerinde tipi halinde ulaşımı etkileyebilecek bir kar yağışı geldiğini öğrendik :( Çünkü parti teyzenlerin evlerindeki ısınma probleminden dolayı bizim evde olacaktı ve onlar da İkitelli'den gelecekti. neyse Emre de ertelenmesini istemedi annem de böylelikle herşeye rağmen yaptık yaşgününü çok ta güzel oldu. Kar da başladı ama pastayı üfledikten sonra yerler tutmadan herkes evlerine gitti.

Emre Abin hazır pastaları sevmediği için geçen seneki gibi bu sene de pastasını benim yapmamı istedi. Geçen sene boynum tutulup ta elime gözüme bulaştırdığım Sünger Bob pastasını yaptım. Çok muntazam olmadı ama kremayla bu kadar oldu herkes çok beğendi.
Emre 12 yaşını doldurduğu için pastaya doğal olarak 12 yazdım ama Emre 13üne girdiği için neden 13 yazmadığıma çok bozuldu :)

Emre'den de her sene pastasını benim yapmam teklifi geldi :))

Bakalım... haftasonu da arkadaşlarımızla yaşgününü kutlayacağız 1 hafta sonra da aile üyeleriyle, sana yapacağım pastalar bunun yanında sönük kalmaz inşallah...



Hiç Sünger Bob izlemediğim de nerden belli :P son anda hadi o enine çizgileri de yapayım dedim ama yanlış yere yapmışım :DD

Çok çocuk vardı sen de çok eğlendin :))

Tekrar nice mutlu yıllar diliyorum ilk göz ağrımız, yakışıklı yeğenim Emre'ye... kendisi de bloğumuzun sayılı takipçilerinden zaten :)



Hiç yorum yok: