14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

2 Şubat 2010 Salı

Ana-oğul Eminönü gezmemiz :)








Dün sabah resimleri yaptırmak ve birkaç ufak şey almak için Eminönü'ne gitmek için hızla hazırlanıp sen uyanmadan çıkayım dedim. Ama sen tam ben evden çıkacakken uyandın ve üstelik en sevmediğin şey beni dışarı giysileriyle gördün :S Ben de okul zamanı bunu yapmaktan nefret ettiğim için kıyamadım ve havanın da güzel olmasını hesaba katarak hadi atta gidiyoruz dedim :) Çok sevindin tabii ki :) hemen sütünü hazırladım ve seni giydirdim, sütünü içtin, attık kendimizi dışarı. babamız da eminönü'ne kadar bize eşlik etti, sonra eşsiz Eminönü manzarası karşısında kahvaltı ettik. Ama babamızın işleri vardı, o Doğubank'a işlerine koştu, biz de başladık gezmeye. Çok işim yok hemen biter diyordum ama tabi öyle olmadı, çok yoruldum ama değdi :) hele kuşlara yem atarkenki halin herşeye değerdi :) Çok eğlendin ve zor bıraktın orayı. Akşam eve geldik ve resimlerini aldığım albümlere yerleştirdik dedenle, harika oldular. Kocaman albümlerimiz var artık :)

Bu akşam da Emre abinin yaşgününü gecikmeli kutlayacağız ama akşam çok kötü bir kar yağışı olacakmış inşallah aksilik olmaz ve yine inşallah bu kötü hava koşulları haftasonuna sarkmaz çünkü büyük güne çok az kaldı. Cumartesi de senin yaşgününü forum arkadaşlarımızla kutlayacağız. İnşallah aksilik olmaz heyecan dorukta :)
Şimdi tekrar dünden fotoğraf karelerine dönelim :)

Hiç yorum yok: