14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

8 Şubat 2010 Pazartesi

Sonunda yükleyebildiğim yaşgünü videosu :)) ve forum arkadaşlarımızla yaşgünü partimiz..

Forum arkadaşlarımızla ön yaşgününü yaptık, birşeyler, özellikle de pasta güzel olmayacak aksi bişeyler olacak diye çok stres yaptım ama çok şükür herşey çok güzeldi. Gelenlerin de ayaklarına sağlık:)





Bu resmi Esra teyzemizin profil resimlerinden aldım bayılıyorum bu resme :)

Sağolsun Sevgili Esra teyzemiz güzeller güzeli kızı Ada Ece ile birlikte erken geldi ve bana çok yardımları oldu. O geldiğinde daha işlerim bitmemişti, şeker hamurunu bile onun yanında kapladım pastaya :s Aslında onu son ana bırakmamın sebebi eriyeceğinden korkmamdı.


Süslerini 2 gün önceden hazırlamıştım sadece hamuru giydirip süslemesi kalmıştı. Sofrayı da birlikte hazırladık :))


İşte soframız hazır ve Esracım sağolsun bu rahatlama anını ölümsüzleştirdi :))
Teyzelerimiz geldi, pastamızı üfledik afiyetle mamalarımızı yedik :)


Hepsini çok seviyor, buradan da geldikleri için ve hediyeleri için teşekkür ediyoruz :))

İşte o güzel anlar canlı canlı :)












MVI_1250


İşte sana yaptığım ilk şeker hamurlu pastam. Büyük risk aldım ama çok şükür mahçub olmadım :)) Araba delisi Umut'a arabalı pasta :)

Yapım aşamaları...
ve bizzat kendisi :))


Hataları çok ama bu kadarına çook şükür :))

Allah'ım nazarlardan korusun seni hayatımın anlamı biricik oğlum benim...
Smokin de pek bir yakıştı maşallah kuzuma bin kere ...
O gün pastayı süslediğim arabalar çok popülerdi, tüm bebelerin elindeydi :) Zaten kaç haftadır onları görme diye elimden geleni yapıyordum :S
Misafirlerimizi uğurladıktan sonra doya doya arabalarınla oynadın :))
Yalnız dizerken hepsi aynı yöne bakacak, bir tanesi farklı yönde olmuyor :))
parti bitti ama Buket'le Umut için bitmedi :))


Buket hayali bir pasta yaptı ve Umut ta safım benim her seferinde üfledi :) hem de büyük bir hevesle :))

Hatta ertesi günü bile o tepsiyi gördükçe üfledi :)

Çok sevdi üflemeyi, pastanın resmini her gördüğünde, her pasta yedirdiğimde üfledi durdu :))
Allah'ıma binlerce şükürler olsun ki hiç sorunsuz bu günü geçirdik :)) Bakalım ailemizle akrabalarımızla yapacağımız partimizde de sorun olmaz inşallah. Zaten o partide çok uğraştırıcı bir pasta yapmayı düşünmüyorum, çok yoruldum ve okulum başladı :S

Hiç yorum yok: