14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

8 Şubat 2010 Pazartesi

Anneciğin tatili bitti :((

Canım oğlum, bugün tekrar okul başladı ve seni bırakıp okula gitmek çok zor geldi, yine çok üzüldüm. Çünkü uyandığın zaman ne tepki vereceğini çok iyi biliyordum :(
Dün sen uyandığında mutfakta kahvaltı hazırlıyordum ve sen beni değil dedeni görünce bastın yaygarayı :S sonra yanına geldim, oğlum ağlama ben buradayım deyince rahatladın. Seni bir deneyeyim dedim ve bak oğlum yarın okul başlıyo alışman lazım dedim demez olaydım, dudaklarını büktün ve çok üzüldün, ağlamaya başladın :( Pişman oldum söylediğime.

Allahtan bu sabah ben çıkarken sen uyuyordun da zorluk çıkmadı okulun ilk gününde. Ama uyandığında anneanneni odaya sokmamışsın hırr hırrr hırlamışsın :PP Allahtan baban
daha işe gitmemiş te onun koynunda yatıp sakinlemişsin biraz :))

Çalıştığım halde bana çok düşkünsün ve bensizliğe hiç tahammülün yok :S Sürekli dizinin dibinde olayım istiyorsun. Ben de öyle istiyorum ama mümkün değil malesef. Zaten hayat hep böyle gülük gülistanlık olmayacak hep dizimin dibinde olmayacaksın alışman lazım miniğim ...Tatilimiz çok kısa geldi, hep koşturmayla geçti tatlı telaşlarla. Daha önce de bahsettiğim gibi ilk hafta fotoğraf düzenlemeyle, ikinci hafta da yaşgünü hazırlıklarıyla geçti. Sadece 1 gün Eminönü'ne gittik seninle resimleri de eklemiştim çok güzel bir gündü :)

Tatilde biryerlere gidemedik ama sen bana ben sana doydum tabi yetmez asla :)) Çok güzel günler geçirdik seninle ve maşallah daha bir uslu oldun o hırçınlıkların bağırıp çağırmaların azaldı. belki de tüm gün benimle olmanın verdiği huzurla ...

Hiç yorum yok: