14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

27 Şubat 2010 Cumartesi

2 yaş kontrolümüz

Geçen pazartesi 2 yaş kontrolümüz vardı, hem de rahatsızlığının geçip geçmediğini kontrol ettirmemiz gerekiyordu, ikisini bir arada hallettik. Çok şükür tamamen iyileşmişsin çok sevindik :) İnşallah bu son olur, çok üzüldük :(

Boyun 87 cm ve kilon da 12,5 kg.
Fazla büyümemişsin sanki bu sefer. Bu şaşırttı beni çünkü kış başında aldığum 92 cm kıyafetleri alırken çok büyük gelmişti gözüme ama şimdi neredeyse küçüldüler. O yüzden çok boy attığını düşünmüştüm. 4 cm uzamışsın yine de 6 ay içinde.

genel durumun da iyi çok şükür o beni yıpratan inatların uyumıycam giyinmiycem inatların pek kalmadı çook şükür... İnşallah hep böyle devam eder. Ama iştahın çok az. Çok sevdiğin tarhana çorbası ve kara lahana çorbasını bile ağzına koymuyorsun artık yemek zevkin mi değişti anlamadım :S Ama hamurişine hayır demiyorsun maşallah..
Evde yapılan yemeği beğenmeyince dedene kapıyı gösterip dede mamaaa diyormuşsun ben yokken de :))
O da sana Umut usulü çiğ köfte yada döner falan alıyormuş. Umarım tekrar ev yemeklerini sevmeye başlarsın ne güzel yiyordun :((

Hiç yorum yok: