14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

21 Şubat 2010 Pazar

Kuzum iyileşiyo çok şükür :)

Canım bebeğim...

Çok zor günler geçirdik çok canın yandı. 4 gün ateşin hiç 38-239un altına düşmedi, gece gündüz panik halde ne yapacağımızı bilemedik. Hiç ayağa kalkamadın sürekli uyudun, oyuncaklarınla, arabalarınla bile oynayamadın :((
İğneler de ayrı dert :( Penisilin çok can acıtan bir iğne büyük insan bile dayanamıyor ki sen daha miniciksin tanıştın. ama çok üzüldün ve her altını değişmek için pantolununu indirdiğimde hemen yüzün düşüyor ve annee aciyiiiii diyorsun :(( Hala da aynı şey devam ediyor. O kadar yer etmiş ki sende tik haline geldi. Her pantolonunu indirdiğimde hemen üzülüyor acılı bir yüz ifadesiyle "emmee aciyiii" diyorsun. geçti kuzucum. İğnelerin ilaçların bitti. İnşallah bitmiştir hastalığın da. Bugün kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor, çok korkuyorum ya devam ediyorsa diye.


Hala biraz öksürüğün var biraz da burnun akıyor :S
Zaten öksürüğün için ne duyduysak yaptık. Bir daha lazım olur diye yazacağım neler yaptığımızı. İnsan unutuyor zaman geçince çünkü.

* Her akşam elma kabuğu, 1kaç dilim limon, zencefil, çubuk tarçın ve ballı çay.
* Balın içine toz zencefil ve zerdeçal koyup göğsüne yada sırtına dönüşümlü sürdük.
* Anneannen tereyağını eritip pekmezi de biraz kavurup ılık ılık yedirdi o da iyi geliyormuş.
* yarın siyah turbun içini oyup saf balle doldurup, 1 gece bekletip sabah akşam 1'er ksşık içirdik.
* Kemik suyunu kaynattık ki vücuduna güç versin diye. Birazıyla makarna haşladım o gün birden ayağa kalktın. Onun etkisi var mıdır bilmem ama olduğunu düşünüyorum.

Ama geçti hepsi inşallah. İnşallah tekrarlamaz çok dikkat ediyoruz tekrarlamasın diye.
Ve iyileşmeni ve havanın ıllımasını fırsat bilip cumartesi attık kendimizi parka, ve dün akşam da capacity'e :)) çok mutlu oldun.



Işığı açç :))



Minik tavşanım :))

Yeni açılan bir mağaza ismini hatırlamıyorum, seni oradan çıkaramadık :) oradaki boya kalemleri çok ilgini çekti :) sen orada babanla oynadın ben de biraz dolaşıp sana ve hediyelik alacaklarıma baktım, ama daha çok seninle birlikte gezdik fazla bakamadım :)

Hmmmm, güzel oldu galiba :))

Anne kasada Umut etrafı keşfediyor :)

Oyuncaklı çantalar çok hoşuna gitti :))

HErşeyi olduğu gibi arabayı da illa sen taşıyacaksın :))


Oyuncak mağazasından 4lü set araba aldık, eve gidene kadar sabretmek istemedin, hep elinde taşıdın ve oynayacak yer aradın :))



Evde koltukların üzerinde oynuyorsun ya, orada da koltuk görünce poşetten çıkardın arabayı oynamak istedin :)))

Yaşgünü hediyeni sipariş ettik, o gelince bu arabalarla daha güzel oynayacağını düşünüyorum :))

Bu arada yaşgününü de hala yapamadık hastalıklardan kurtulamadığımız için. İnşallah önümüzdeki haftasonu. ve deniz ablanla birlikte olacak yaşgününüz. Çünkü Kadriye teyzenin işleri çok yoğun ve 7 mart DEniz'in yaşgünü. Zaten Mart geldi, ikisi bir arada olacak. İnşallah yapabiliriz haftasonu :))

Hiç yorum yok: