14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

11 Mart 2010 Perşembe

İlk oyun hamuru partimiz :))


Normalde sana oyun hamurlarını göstermeye korkuyordum. Çünkü ilk denememizde mama deyip yemeye kalkmıştın :)
Ama Denizler bize geldiğinde Deniz eve gitmek için sabırsızlanıyordu ve anne babasını huzursuz ediyordu, ben de bizdeki oyun hamurlarını çıkardım bir güzel oynadınız :))
Yukarıdaki resimde her renk oyun hamuruna o renk kapağı takma çabaların görünüyor :) Renkleri artık çok iyi tanıyorsun.
Deniz ablanın yaptığı hamurdan araba :) Sen de bir güzel sürdün onu tabi sonra tekerlekleri fırladı :))



Bu da deniz'in ellerinden hamur kız :)) Bakalım sen neler yapacaksın ileride :)
beceriklim benim :)) Ellerine hamuru alıp öyle meşgul görünüyorsun ki sorma :)

Bunlar da Deniz ablanların evindeki 2. oyun hamuru maceramız :) Görünen tırtıl ve aşağıdaki arabayı tabi ben yaptım. Ama sen hep bozdun sonra değişik renklerde hamurları birbirine karıştırdın :S Deniz ablan neredeyse ağlayacaktı haklı olarak.

















Bunlar da deniz ablanın 2. yaşgününden resimler. Bu sene emre de sen de Deniz de yaşgünlerine doyamayıp en az 2şer parti yaptınız :D

Deniz ablanların eski komşusu Zehra ve Deniz aynı gün doğmuşlardı ve her sene yaşgünlerini birlikte kutluyorlardı. Bu sene de ortak bir parti yapalım, hem de görüşmüş oluruz demişler, biz de gittik çok eğlendin kuzucum :)

Bu seferki pastayı da ablam yaptı barbili yine :) Ben de son rütuşlarını ve süslemesini yaptım.

Pastayı görünce ille de üflemek istedin üfledin :)


Misafirler arasında henüz 2,5 aylık minik bir erkek daha vardı. Bebek hastasısın zaten, bebee bebeee deyip hep cici yaptın bebeğe :))

Bakımsız annesiyle tatlı kuzusu :)


O gün, forumdan Marla Esra teyzemizin sana yaşgününde aldığı hediye switi giydin çok yakıştı :) Okuyacak olursa buradan da çok teşekkür ederiz :)

Masa altında bi böcek :)

Orada da buldun arabaları :)

deniz'in çadırlı yatağını çok seviyorsun. Biz de onların evine aylar olmuştu gitmemiştik çok iyi oldu :)

Ceee- eeeee :))

Bunlar da evimizden kareler. tAmirci Umut iş başında :)
Burada nerden aklına geldiyse kendin arabayı ters çevirip tamir anahtarını eline alıp tekerlekleri tamir etmeye çalıştın :))

Yorgan hastası oğluşum :)
Tüm gün yorganın hep elaltında hiç kaldıramıyoruz :) Kaldıralım hemen moo moo diye bucak bucak arıyorsun :)) moo da yorgan oluyor :D
hala cümle kuramıyorsun, erkekler genelde geç konuşuyormuş zaten. Ama biz çok sabırsızlanıyoruz özellikle de artık kendini ifade edebilip ne istediğini anlamak istiyoruz. Çünkü ne istediğini anlamadığımız zaman çok sinirleniyor ve bizi çok yoruyorsun.
Ama konuşulanların hepsini anlıyor ve genel olarak derdini anlatabiliyorsun.
Şirinim benim :)) Mamalarını hatta oyuncaklarını paylaşıyorsun ammaaa yorganını aslaaa :D kimse elleyemiyor yorganını yastığını :)
Uykun gelince de hemen bakıyoruz yorganını yastığını kapmış, yerlere sürüye sürüye salona getirmişsin :S Ve halının üzerine yatıyorsun hemen. Sonra da odamıza gidiyor uyuma turlarına başlıyoruz :)
Çok şükür o kabus uyku öncesi sendromları neredeyse bitti. Yine çok erken yatmıyorsun ama 12yi bulmuyor genelde en azından bu da bişey bizim için. Bazen 10 10 buçuk ama nadir düzen oturtmamız lazım.
ama uykuya dalman en az 1 bazen 2 saati bulduğu için bu çoğu zaman mümkün olmuyor.

Hiç yorum yok: