14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

31 Aralık 2010 Cuma

Ordan, burdan...

Yemek sonrası, makineyi bana ver anne! krizi :S


Önce anneanne ve dedeyi çekti :)

Sonra Umut'un yemediği lokmayı yerken annesini :))

Bu da sonn :)


Anne kuşu anneye yaslanmış :))

Elif halasıyla yusuf Berk'i severken :)



:))
Dedesiyle spor yapan Umutçuk :)) sizin bu hallerinizi kameraya çekmeye çalışıyorum ama malesef izin vermiyorsun . Dedene öğretiyorsun, ayağını şuraya atıca, kolunu şööle yapçan, hayır, ööle diill :))

Zaten parka gittiğinizde yolu da dedene hep sen gösteriyormuşsun, dede sen korkma ben yolu biliyomm diyomuş, tarif ediyormuşsun :) gerçi artık havalar soğudu çok nadir çıkabiliyorsun parka. Biz de seni kapalı alışveriş merkezlerinin parklarına götürüyoruz arada. Geçen gittik, top havuzlarını çok sevdin, ama yalnız girmek istemedin içeri. İçeride kimse olmadığı için de görevliler izin veridiler girmeme. Yere attın kendini sonra yukarıya baktın, merak ettim niye öyle gözünü kırpmadan bakıyorsun diye, sonra anlaşıldı, meğer çok derin düşünüyormuşsun,
Top havuzunun tepesinde file vardı ve nasıl olduysa oraya birkaç tane top çıkmış, havada asılı duruyordu.
- Anne, orası benim yetişemeyeceğim kadar yüksek !!! dedin şok oldum ... Çok uzun ve bağlaçlı cümleler kurmaya başladın artık.

Tuvaletin gelince de
- Anne tuvalete gitmem gerek ! diyorsun, kibar oğlum benim :))
Daha neler neler var da hep unutuyorum ...




Hiç yorum yok: