14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

23 Şubat 2011 Çarşamba

Marifetlerim :)

Son zamanlarda çok ama çok marifetisin, gelişimini, özellikle de dil gelişimini gördükçe şaşırıyorum ve sen nasıl oldu da böyle kocaman bir çocuk oldun hayret ediyor, seninle gururlanıyorum.

3. yaşgünü partinden beri o kadar değiştin ki, dönüm noktasıymış sanki... O kadar çok söylenilecek şey var ki, ama vakit bulup yazamıyorum malesef. bir fırsat bulduğumda yeni bir postta yazacağım hepsini. Şimdilik sadece resimler ve özet cümleler :)

Annesinin gözlüğünü itina ile takmış becermiş te :)) yakışmış ta sanki ama inşallah gözlerin baban gibi sağlam olur da gerek kalmaz. Gerçi benim de artık 0.50'ye kadar düştü, geçen doktora gittiğimde gözümün bozuk kategorisinden çıktığını söyledi :))

Anneee parmak boyama yapalımmmm!! deyince çıkardık ayda yılda bir çıkarttığımız parmak boyalarını. Pek bi kendinden geçtin burnuma da sürücem dedin palyaço yaptın kendini :))

Aktivite yapmayı çok seviyorsun zaten, aşağıdaki resimde de babanla Şimşek Mc Queen kum boyama yaptınız, ileride odan olduğunda odana asacağım o resmi :)


Araba yollu halını çok seviyor, onun üzerinde her tür trafik olayını gerçekleştiriyorsun, park yerine park ettiriyorsun, trafik sıkışıyor, arabalar kaza yapıyor, sonra ambulans geliyor falan neler neler :)) ve dedeni de ille yanında istiyorsun, dede araba oynaycaz diyorsun o da seni çok sevdiği için hiç kıramıyor sürekli seninle oyunlar oynuyor :))

Son zamanlarda iştahın bi nebze iyiye gidiyor gibi aman maşallah.. Enb azından daha önce sevmediğin bazı şeyleri sevmeye başladın, yumurta yiyorsun, patates yemeye başladın, peyniri yine sevmiyorsun ama geçenlerde peynirli erişte makarnaya hayır demedin, ilerleme olacak sanırım bu konuda da.. Sebze sevmiyorsun ama inşallah zamanla ona da alışırsın..
Son zamanlarda favorin ise kıymalı yumurtalı tava pizzası ..
Ankara'daki Yasemin ablamın oğlu Sedat...
Annenin kolyelerini araba çekicisi yapmaya bayılıyorsun ama tabi ben gördüğüm anda olaya el atıyorum :)

Emre abine çok benziyorsun, Emre'yi o kadar sevmişim ki, ona banzemişsin :))
Cimcime Buket'le son zamanda kavgalarınız meşhur, bi yıldızınız barışamadı :) Bazen çok iyi anlaşıyorsunuz ama damarınız tuttu mu da fena :))


Hiç yorum yok: