14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

23 Şubat 2011 Çarşamba

Arkadaşlarla eğlenmece :)

Hazır Yarıyıl tatilindeyken, çok sevdiğimiz forum arkadaşlarımızı davet ettik ve çok güzel bir gün geçirdik. Malesef Esra ve Burcu ve bebeleri bize katılamadılar, bir yanımız buruktu ama inşallah en yakın zamanda onlarla da görüşmeyi umuyoruz. Şimdi gelelim günün özetine :)




Balonlarla eğlenen Deniz ve Umut, kamera görüntüsünde tüm ayrıntılar var zaten onu da ekliyorum :)
Maşallah 2 erkek çok iyi anlaşıyorsunuz daha miniciktiniz de perde arkallarında kovalamaca oynuyordunuz hatırlıyorum :))



Sevgili forum arkadaşlarım o gün tam fıstıklardı, ben de tam tersine çok bitkin bir dönemdeydim saçımı bile zor taradım :S
Eee ev sahibesi olmak zor :)




Çocuklar masanın üzerinde eğlenceyi keşfetti, allahtan son anlarda keşfettiler yoksa masanın hali dumandı :D Benim canı tatlı, temkinli oğlum ama sık sık kendini sağlama almak için yerden kuvvet aldı hatta yerlerde süründü arada sırada :) Yada arkadaşlarına tutunup güç aldı :)

Hiç yorum yok: