14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

12 Şubat 2011 Cumartesi

Umut'um 3 yaşında, ve olaylı yaşgünü partimiz :p

14 şubat'taki yaşgününü tatilde erkenden yapalım dedik,
O kadar özenmiştim kravat takacak çok yakışıklı olacaksın diye, ama takmak istemedin boynunu çekiştirdin ben de hiç zorlamadım hemen çıkarttım.
ama yine de olaylı bir yaşgünü partisi oldu malesef. sana onca uğraşıp aylardır hayalini kurduğum Şimşek Mc Queen arabalı ve caillou'lu pasta yaptım ama yine de beğendiremedim. Huysuz bir anına geldi, biraz keyifsiz bir günündeydin, uykunu da alamamıştın ve şartellerin attı bir kere, 1,5 saat bağırdın ben bu pastayı istemiyorum bunun rüzgarlığı yok diye :S O kadar küçük bir ayrıntıya takacağın aklımın ucundan bile geçmemişti, pastayı gördüğün gibi çok beğeneceğini ve sevineceğini düşünmüştüm oysa ki. Tek atladığım ayrıntı beni pastayı yaptığıma pişman etti.

tam 1,5 saat sonra sinirini attın ve pastayı üflemeye razı oldun ve herşey normale döndü çok şükür ve yaptık partimizi :)

Ve neredeyse 15 gün olacak o günden beri maşallah lokum gibisin tüm sinirini atmışsın o akşam sanırım :))





Bu pastayı da ustalık eserim ilan ediyorum artık her şekil pastayı yapabilirim sanırım :)) Ama çok yorucu ve zor bir süreç pasta yapımı...

İyi ki doğdun canım oğlum, Allah hiç kötü gün göstermesin inşallah sana ve tüm ailemize...






Hiç yorum yok: