14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

14 Temmuz 2009 Salı

Biraz önce keşke fotoğraf makinemiz bozulmasaydı dedim. Hem deli oldum sinirden, hem de çok güldüm. Olay da şöyle gelişti.


Nilüfer ablamlar Almanya'dan izne geldiler ve bu akşam gelin kahve içelim dedim bi de çikolata soslu tavuk göğsü yaptım. Üzerine de streç film serip dolaba attım. Demin üzerini de yeni değişmişken hani misafir gelecek temiz pak ol diye :)) Baktım dolaptaki tatlıyı streç filmin üzerinden mıncıklamaya çalışıyorsun:s
Hemen engelledim kapattım dolabı, seni de içeri götürdüm. Sonra ortalığı süpüreyim dedim süpürürken bir baktım mutfaktasın ve yerde çikolata lekeleri var :Ss

Anladım benim tatlının başına bişey geldiğini ve bir hışımla bir baktım sana gözlerime inanamadım :(( ellerin ve yüzün acayip şekilde çikolataya bulanmıştı :S
Ama inanılmayacak derecede!!! keşke bir şekilde resmini çekebilseydim o halde:)) acayip güldüm o sinirle bile :DD

Sonra da çikolatalı ellerinle ellediğin yerleri temizledim senin ellerini yüzünü yıkadım güle güle :) Hemen tatlıma baktım ne kadar hasara uğramış diye. Allahtan streç filmi bayağı sıkı sermişim de az bir kısmını açmışsın tatlının da kıvamı yoğun olduğu için çok bozamamışsın :)
Yoksa tekrar yapmam gerekecekti :( Hiç unutmam bunu artık ama o sahneyi hiç unutmayacağım okadar çok çikolataya bulanmıştın ki :)

Allah korudu yavrumu :((
9 Temmuz Bugün çok fena bir kaza atlattık canım oğlum :(
aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyor :S

Su içmek istedin ve alıştırma bardağınla verdim istemedin, illa ki bizim içtiğimiz bardaklarda içecekmişsin diye tutturdun.
Ben de sana yemek hazırlıyordum bir taraftan ve verdim eline suyu sen de içeri doğru elinde bardakla yol aldın. bir anda şangırr diye bir cam kırılması sesiyle kendimi nasıl yanına attığımı hatırlamıyorum...

Yere düşmüştün ve telaşla seni kucağıma aldım. Allahtan baban evdeydi ve o geldi hemen seni ona verdim çünkü ellerinin üzerine düşmüştün ve cam kırıkları eline battı mı batmadı mı bakamadım bile çok korktum
:( Aldı seni balkona çıktı sen de çok ağladın ama sesinden canının yanmadığı sadece korkudan ağladığın belliydi aslında.
Yine de telaş yaptım ve bir süre olabilecekleri düşünüp kendime gelemedim.
Allah korudu gerçekten verilmiş sadakamız varmış...
Bundan sonra cam bardak tabak vesaire kesinlikle eline vermek yokkkkk :( Çatal da öyle herşeyin plastik olacak ...

Güzelliklere gelince...
*Bugünlerde daha doğrusu uzun zamandır kucağıma her geldiğinde bana sarılıp, ellerinle benim seni pışpışladığım gibi sırtımı pışpışlıyorsun :)) Mest oluyorum resmen çok tatlı yapıyorsun :)

*Dışarı çıkarken illa ki çantamı bulup al diyorsun, çantasız çıkmam abi :))
*Büyüdün de artık bakkaldan bişiler istiyorsun, yandık. geçen gün babanla dolaşmaya çıktığınızda büfenin önünden geçerken cips rafındaki çitoslara saldırmış 1 tane kapmışsın kaşla göz arasında :s
Cips yemek için daha çok küçüksün ama sadece sütmısırlı fırınlanmış çitoslardan arada veriyorum hiçbirşey yemiyorsun o bari geçsin boğazından diyorum. Ya da balık badem krakerlerden...

*Köpek dişleri bizi daha önceki dişlerden de fazla zorladı maalesef oğlum :( Mahfettiler bizi ...

*Su oyuncaklarıyla oynarken içindeki delikten ip gibi su akıyor ve sen de "çişşşşşş" diyorsun çok güldük :)) Biz WCdeyken de gelip çişşş diyorsun :))

*Son zamanlarda babana çok düşkün oldun oğlulşum .. Babaa babaaa diye dolanıyorsun. Akşam olunca özellikle. geçen akşam baba baba derken ben de oyalan diye "üff savaş yaa nerde kaldın" dedim sen de kapıya bakıp bakıp "füüü füüüü" yapıp durdun bayıldım o haline :))

* "goooooo" son zamanlardaki favori kelimen. Yok demek oluyor kendisi :) Ve ellerini yok anlamında iki yana açarak masum masum bakarak öyle tatlı diyorsun ki bayılıyoruz :))

*Havalar çok ama çok sıcak, çok bunalıyorsun. Ben balkonda çamaşır asarken de beni rahat bırakmıyorsun mandalları alıp bana vermiyorsun :(

ben de bir yöntem buldum, balkona leğeni koyup içine ılık su doldurup su oyuncaklarını da içine atıp koyuyorum seni, oyalanıyor hem de serinliyorsun.

*Seni uyutacağım zaman illa ki kalkmak istiyor, mızmızlık yapıyorsun, ben de seni yattığın yerde eğlendirmeye çalışıyor, gıdıklıyor, ısırıyorum, bi de baş parmağımla işaret parmağımı birleştirip kıskaç yapıp "yengeç gelecek şimdi ısıracak dötünü başını" diyorum kıskaçlarımlşa kıstırıp seni gıdıklayarak çok gülüyorsun, hoşuna gidiyor, yatakta gülerken mayışıyorsun :)




Hiç yorum yok: