14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

28 Temmuz 2009 Salı

Oğlum bir diş sıkıntısı daha atlattı gibi :) tabii ki şimdilik ...

Canım oğlum, bugün çok mutlu oldum çünkü normale dönüyor gibisin maşallah. Birşeyler yedin iştahla maşallah, gülücükler saçtın tüm gün, yine eskisi gibi sevindikçe oynadıkça gidip gelip bana öpücükler saçıp durdun :)) Sonra baktım da üst köpek dişlerinden birisi patlamış. bakalım inşallah diğerleri de aynı sıkıntıları yaşatmaz :( Sen her diş çıkardığında inan biz de kızamık çıkarıyoruz resmen çok etkileniyor ve sıkıntı yaşıyorsun canım kuzum hiç kıyamıyoruz sana. Ama bu seferki sıkıntımız daha öncekilerden çok daha kötüydü havalar da çok sıcaktı :( İnşallah aynılarını tekrar yaşamayız. Sen öyle huysuzlanınca buhranlar geçirince nasıl davranacağımı şaşırıyorum çok zorlanıyor ve üzülüyorum hatta bir pedagoga danışmak istiyorum bakalım. İnşallah düzelirsin de gerek kalmaz .

Bir kaç gündür uyuma şeklin yine değişti, uykun gelince yatağa yatırıyorum seni, ama sen ille benim tepeme çıkacaksın :)ben yatıyorum sen de benim üzerime yatıp sarılıyorsun, en azından ben de biraz vücudumu dinlendirmiş oluyorum. İyice mayıştıktan sonra yatağa atıyorsun kendini ve artık kendi kendine oyalanarak uykuya dalıyorsun. Ama başka evde olunca ya da misafir gelince öğlen uykumuzda nasıl bu uygylamayı yapabiliriz bilmem :s zaman gösterecek bakalım ...
Zaten huyların sık sık değişiyo, belki bu da değişir ??



Hiç yorum yok: