14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

28 Temmuz 2009 Salı

Ada Ece prensesin evinde buluşma :)




Forumdan çok sevdiğim arkadaşım Esra ve kızı Ece'nin evinde buluştuk bu sefer de. Bu yaz hepimizin evinde toplanıyoruz ne güzel :))
Neredeyse gidemeyecektik çünkü tüm aksilikler üstüste gelmişti :( benim ayağım sonra senin sabahlara kadar uyutmayan huzursuzluğun... Neyse o gece iyi uyuduk sabahlamadık, benim de ayağım artık düzelmişti çok şükür çıktık yola. Taa Ümraniye'ye gittik o gün. Reyhan arkadaşım sağolsun ablası götürdü bizi ...


Ada Ece'nin güzel evine bayıldınız hepiniz :)



Şarkı söyleyen tırtıl.. bu oyuncağı bir keresinde alacaktım ablam aldırmamıştı ama hep içimde kaldı çok güzel şarkılar var içinde ve sayfaları açtıkça şarkılar değişiyo :)


Umutum yine söküp takmalarla meşgul :)


Yine buldun bir araba ordan oraya götürüyorsun :)



İşte kriz yaklaştı. Uykusu gelen Umut sanırım arabanın direksiyonu niye dönmüyor diye iyice dellendi ve yine bağıra bağıra ağlamaya başladı :(


Kuzum benim kıyamam sana :(
Belki iyi gelir diye elini ayağını suya tutayım dedim, banyo yaparken bulduk kendimizi :) Çok ta keyiflendik derdimizi unuttuk.

Ama banyo sonrası aynen devam niye çıktık banyodan diye tekrar başladın ağlamaya :S


Bu anlar çok zor oluyor, vücudunu kasıp kendini öyle oradan oraya atıyorsun ki hiç zaptedemiyorum malesef seni :(


Akşamüstü parka gittik ama hala acayip sıcaktı :s



Maşallah yakışıklıma :)


ceee eeeeeee :)




Pek keyifli değildin o gün ve uykun da çok gelmişti çok sakin oynadın parkta. salıncakta yine uyku modunu aldın önceki buluşmadaki gibi. Annen gibi uykusuzluğa hiç dayanamıyorsun :)


Yine de arkadaşlarınla oynadınız genelde ayrı ayrı da olsa. İleride birlikte de oynarsınız inşallah.





Sıcakta oynadı susadı kuzum suyunu içti şişesinden :)

Ve Umut daha fazla uykusuzlığa dayanamaz sızar arabasında :))
Bu güzel gün için özellikle Esra'ya sonra da tüm arkadaşlarımıza çok teşekkür ederiz...

Hiç yorum yok: