14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

21 Nisan 2010 Çarşamba

Biberonu bıraktık :))


Biraz gecikmeli bir haber aslında bu... atlamışız bu önemli gelişmeyi. Bakalım ne zaman bıraktırabiliriz derken birden bıraktık biberonu. Bir ay kadar oldu sanırım hem de ...

Dişlerinde biberon çürüğü başlamasaydı bıraktırmazdım belki daha. Çünkü kuzu gibi çok güzel içiyodun sütünü :)) Şimdi eskisi gibi süt içmiyorsun hele içine önceden koyduğum kahvaltı maması ve gece mamasını koyunca daha da az içiyorsun bazen hiç içmiyorsun :( Şimdi de salep yada bal şeker falan koyuyoruz. Sevmeye başladın o şekilde de. Hatta Deniz ablanlarda çilekli nesquick'li süte bayıldın. İçtin, bir daha istedin, içtin, 1 daha, 3 bardak içtin maşallah !! Ama o kadar çok süt içmek te iyi değil fazlası zarar, 1 seferlik oldu işte :)


Biberonumuz bozuldu nedense süt sızdırmaya başladı ve bahanemiz o oldu. Eline verince süt sızdı heryer süt oldu, ve ben de hemen bu durumu kullandım. Aaa bozulmuş biberon bak atalım çöpe dedim ve attık :) Zaten ne zamandır oğlum büyüdü artık bardaktan süt içecek diyorduk, o günden beri de sürekli övüyoruz adam oldu oğlumuz bardaktan süt içiyor artık diye :)


Hiç yorum yok: