14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

21 Nisan 2010 Çarşamba

Teyzelerimizle haftasonu resimlerimiz :)

okulda 23 Nisan çalışmaları nedeniyle dersler bu hafta boş geçiyor, ben de oğlumun bloğunun eksiklerini tamamladım çok iyi oldu :))
Bu hafta seminer dolayısıyla eve 5te gidiyorum ve çok iyi oldu evde yapamazdım :)

Geçen haftasonu evde yapayalnız kaldığımız için teyzelerimizde kaldık. Ben çok umutluydum haftasonumuz çok güzel geçeceği için ama sen durumu biraz yadırgayınca beni çok uğraştırdın :S ama herşeye rağmen güzel bir haftasonuydu...




Deniz ablamızın mutfağında özenle çorba pişiriyoruz :))


Araba delisi yavrum benim :)) tekerleklere de dokunacak illa ki :))

Emre abinin okuluna ve oradan da markete uğradık ama bu arabaya bindin mi inmek istemiyorsun kesinlikle :) seni marketten çıkarana kadar akla karayı seçiyoruz :))


Papatyaları görünce hemen aralarına oturttum seni ve oynadın sevdin onları cici yaptın :)

Profesyonel makine istiyorum ben yaaa, papatyalar hiç belli etmemiş güzelliğini :s ama daha çok var ...



Emre abinin oklunda ablalar sana bayıldı abiler de :) Herkes kucağına almak istedi ama sen gitmek istemedin. Başta yabancıladın korktun ama sonra eve gitmek istemedin :)

Emre abinin kucağına gittin ama :)) Bizi görünce Emre hem çok şaşırdı hem de çok sevindi :))


KAmyonu görünce çok dikkatini çekti kocaman kamyonun yanında minicik oğlum benim :)


Ve parktayız :) Böcek gördü minik böcekler ve inceliyorlar :)) En sonunda gazabınıza dayanamadı öldü zavallı böcek :S Ama sanırım zaten yaralıydı gördüğümüzde.


Deniz ablanın eski bisikleti işimize yaradı ne güzel :)) demek kendi bisikletini de kullanabileceğiz bu yaz, çünkü elle tutup kontrol edebiliyorduk bozuldu o özelliği artık kendin süreceksin :)

Artist prensesim benim, güneş gözlüğü olmadan evden çıkmam diye tutturdu :)


Teyze Umut'un peşinde :)


Bunlar da ev resimleri, bıcırıklar masa altında :)





:D


Teyzenlere giderken evlerinin o kadar sıcak olacağını tahmin edemedim ve kısa kollu almadım yanıma. Biz de Deniz ablanın küçülen cicilerinden giydirdik çıtçıtlı body üzerine :)



Umut doktorculuk oynuyor :))


Pıt pıt atıyor kalbim :))

Bi de ateşini ölçelim :))





Hiç yorum yok: