14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

21 Nisan 2010 Çarşamba

zor bir dönem :(

Bu hafta bizim için çok zor bir hafta oldu, herşey üst üste geldi malesef :S Dedenin köye gitmesinden 1 gün sonra baban da Japonya'ya gitti. Biz de evde yalnız kalmamak için teyzenlere gittik ama sen bu durumdan çok etkilendin oğluşum :( Dede gook baba goook evimiz goookk ... Ve çok huysuzlandın tabi, ve dünyayı dar ettin bana :( özellikle de seni uyutmak istediğim zamanlarda...
Teyzen de ben de ne yapacağımızı şaşırdık. Zaten boynum tutulmuştu ve bu da tuz biber oldu :S

Pazartesi akşamı eve döndük ve dönerken sen arabada uyuyakaldın eve gelince de nasıl olduysa uyanmadın. Tabi sabah ben okula gittim ve sen sabah uyanınca annesiz uyandın. Çok tedirgin oldum zaten ve üzerine bir de okulda seminer varmış akşamları 5 buçuğa kadar kalmamız gerekiyormuş, duyunca yıkıldım :S

Akşam eve döndüğümde korktuğum olmuştu ve sen sesimi duyunca çok içerledin ve üzüldün. Hemen kucağıma aldım seni ve içli içli ağladın acıyoo diye :( Bugünlerde dikkat çekmek için genelde acıyo diyorsun zaten. O kadar üzüldüm ki anlatamam ama seni çok iyi anladım. Beni de gitti gelmeyecek sandın tabi. Hemen parka görürdüm seni ve 7e kadar bir güzel top oynadık mamalar yedik eğlendik, kendine geldin çok şükür :))
Eve gelince de oyun hamurlarıyla oynadık, çizgi film izledik... tüm akşam emrine amadeydim ve ne istersen yaptım :) tabi kendime hiç vakit ayıramadım ve çok yorucu bir günün ardından 1 dakika bile dinlenemedim... ama yeter ki sen iyi ol, mutlu ol bebişim :)

Bu hafta bir an önce geçse de şu seminer bitse babamıza kavuşsak ve normal hayatımıza dönsek ...


Aslında çok ta eğlendiğimiz anlar oldu resimleri de ekledim...

Bu arada ne zamandır kelime hazinenden bahsetmedim. Gerçi konuşma gelişimin çok yavaş ilerliyor zaten fazla birşey eklenmedi üzerine ama yine birkaç şey yazayım. Yaşıtların kızlar şakıyor resmen biz daha konuşamıyoruz ... Erkek çocukları zaten herşeyi kızlardan geç yapıyor, ama ben sabırsızlanıyorum. Özellikle de artık derdini anlatabilmen için. Çünkü biz anlamayınca agresif tavırlar gösteriyorsun bazen :(

Uzun zamandır "payya" yada "payy" diye dolanıyorsun biz de başta bayağı anlamaya çalıştık ne olduğunu anlayamadık. Ama ışıklı arabalar,

polis arabası, ambulans ve ışık gördüğünde payyaa diyorsun.

Domatese de "dıgaa" diyorsun ne alakaysa :)) Hatta geçen sabah dedeni dıgaa diye deli etmiş domates aldırmışsın :) alıp gelince de bir sevinmişsin afiyetle yemişsin :)

Çikolataya da "kuu" diyorsun ve çikolata görünce gözlerinin içi parlıyor resmen :)) Ama mümkün alduğunca az veriyoruz ..

Ne zamandır "kaka" diyorsun zaten ama tuvaletine oturunca yapmadın hi. sadece oyun oynuyorsun.

Emre'ye "evveee" diyorsun ve başka biryerdeysen eve gitmek istiyorsan da "ebbee" diyorsun :)

Parka gitmek isteyince de "paaakk" diyorsun.

Kapat ta "paaa"

yani tek hece söylemeler halen devam...

"piye" pil

"hadee" hadi

"gooyy" gol

"kayuu" en sevdiğin 2. çizgi film caulliou :) Bunu nedense muntazam söylüyorsun :)

"bıdi bıdi" en sevdiğin çizgi film olan gece bahçesi'ndeki igıl pigıl :)

"po" top

"şuaya" şuraya

acıyo... bunu çok güzel söylüyorsun nazlı oğluşum benim :) zaten bence çok daha fazla kelime söyleyebiliesin ama ne işine gelirse onu söylüyorsun. Mesela anne kelimesini çok muntazam söyleyebildiğin ve geçen hafta hep o şekilde söylediğin halde bu hafta yine "emmee"ye geri döndük :S

"bo" balon,

"pağa" para

"kuu" kuş

Çok temizsin maşallah kuzucum :) ellerin kirlenince ellerin havada "kaa" diyorsun yani yıka :)


İngilizceye de çok meraklısın :) anne ingilizceci baba ingilizceci olunca bulaştı tabi :)) İngilizce birşey konuşulduğu zaman yüzünde muzip bir gülümsemeyle tekrar etmeye çalışıyorsun :) Türkçe söylediklerimizi de tekrar etsen ya :) onları da gerçi tekrar etmeye çalışıyorsun ama kelimeleri sadece. İngilizce olunca dilini yuvarlaya yuvarlaya tekrar etmeye çalışıyorsun tam kameralık yakalayabilirsen çekerim :))

Birşeyi istemeyince ya "hayyaa" yani hayır ya da "noooo" diyorsun ki ben de bunu ingilizce'de hayır demek olduğu için diyorsun diyorum :)
Arabaya da bazen "kaaa" diyorsun sanırım genlerinde var ingilizce aşkı :) Araba da ingilizce'de car demek ya :)

Aklıma gelenler bunlar şimdilik ...

Şimdi de güzel anlardan resimler :)

Hiç yorum yok: