14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

16 Nisan 2010 Cuma

Ne zamandır video eklemek istiyordum sonunda biyerden başladım :)İlki çılgın bebeler videosu :)


MVI_2289
Yükleyen sensou5. - YaÅ�am, moda ve 'kendin yap' videolarına göz atın.


İkincisi de parkta polis arabası görünce heyecanlanan bebeğim ve ilk defa sakız çiğnerken :)) komşumuzun kızı verdi eline ve o da sanki daha önce çiğnemiş gibi bir güzel çiğnedi :) oysa ki ben yutacak sanmıştım uzuun bir zaman da çiğnedi birkaç saat diyebilirim ...

Bebişim malesef konuşmayı tam sökemedi ama İnşallah benim oğlum da şakıyacak yakında, biz yine de çok güzel konuşup anlaşıyoruz :P



emmee payy 1
Yükleyen sensou5. - DiÄ�er yaÅ�am ve moda videoları.






Bu da çok hastalanıp penisilin iğneleri yedikten sonra çocukta oluşan tik :(( Bacakları açılınca acıyooo dedi haftalarca, hala da arada söylüyo bacaklarını görünce kuzum :((


acıyoo (
Yükleyen sensou5. - DiÄ�er yaÅ�am ve moda videoları.


Bu da daha önce yüklemek isteyip beceremediğim UMutla KAyra'nın çoğlık yarışı :)

MVI_2066
Yükleyen sensou5. - DiÄ�er komik videolarını izle.

Hiç yorum yok: