14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Anneler gününde hep birlikte

Bu anneler günü hayatımdaki en güzel anneler günüydü. Geçen sene anne olduğum ilk anneler gününü yaşamıştım, ve bu da ikinci. Ailemizdeki tüm anneler 4 nesil bir aradaydık yani anneannem, annem, ablamlar, ben ve çocuklarımız :) Ve çok güzel bir gün geçirdik. Allaha binlerce kez şükrediyorum bu güzel duyguyu yaşattığı için ve seni bana verdiği için canım oğlum :)
Şimdi de resimler...
İlk resim en sevdiğim bebeklerimiz çok güzel çıkmışlar üçünüzü de canım gibi seviyorum :)


Artık özel günlerimizde pasta yapmayı kendime farz bilmeye başladım :) Güzel modeller gördükçe yapasım geliyor gerçekten çok keyif alıyorum. Bu da anneler günü pastamız :)
Sen mum üflemeye bayılıyorsun ve pastayla mumu özdeşleştirdin artık, o yüzden üzerindeki gülleri mum sandın üfledin, Allahtan bana mum arattırmadın :D
Anne serviste gecikince Umut pastaya saldırdı ve çıkan tablo muhteşemdi :)

O gün ikimiz bir örnek giyindik, her yerde anne kız tişörtleri vardı, anne oğulları düşünmemişler :(
ben de böyle model yaptım :)

4 kuşak bir arada :)
Şimdi de açıkhava resimlerimiz...

cee eeee! yaptık hep ağaçların arkasından, çok eğlendin kuzucum :)

Deniz ablanın bebeğine de bol bol şevkat gösterdin cici yaptın sarıldın, sevgi doludur benim bebeğim :)




Canım annem ve canım anneannem Allah sağlık versin elinize kolunuza ayağınıza ...




İşte uçurtma faslı... Uçurtmaya pek bir anlam veremedin, hep sinirlendin neden tutamıyosun da o uçuyor diye :) Sen eline alıp oynamak istedin, ama sonradan alıştın ...





Bu resmi de sona sakladım, eklemeden edemedim. babana anneler günü ikramımız :) Geç kalkıp evden kahvaltı edemeden çıkınca ablamlarda ona anneler gününe özel bir kahvaltı tabağı hazırladım :D ama bu işte bir terslik var gibime geldi, ama neyse...

Hiç yorum yok: