14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

22 Mayıs 2010 Cumartesi

Kuzum bana küsmüş, sinirli kuzu :(


Dün yazdığım gibi babanla işe gittin dün. bu hafta 19 mayıs tatili olunca anneme izin verdim ve babamın yanında kaldı bu hafta. babanla idare ettik. Dün de babanın işleri olunca benim seni okula götüremeyeceğime göre, baban seni işe götürdü.

Saat 9' a doğru geldiniz. Baban telefonda "bugün o kadar gezdi ve yoruldu, deli gibi uykusu geldi, bu akşam erkenden sızar sabaha kadar da uyanmaz" deyince içime bir su serpildi :)

Şayet herşey buna uygun gidişatta görünüyordu, evden içeri girerken babanın kucağında sızmış vaziyetteydin. Tabii ki gündüz uyumadığın için uyumuşsun yolda. Ama ayakkabılarını çıkarırken başladın bağırmaya. Oğlum onlarla dışarda gezdin, eve onlarla girilmez falan yok anlamadın ama çıkarttım. Ev ayakkabılarını giydirince yine idare ettin.

Sonra kucağımda mayıştın dedim ki: "hıhh şimdi uyuyacak, ben de uzuuun zamandır ilk defa akşamımı kendime ayıracağım :)"
Ama bir süre sonra bana çok sinirli davranmaya başladın. Ne desem kızıp bağırmalar, öptüğüm yerleri sinirle silip tokatlamalar, bana sürekli haşin haşim vurmalar... çok üzüldüm.

Birkaç haftadır zaten huyun yine değişti. Önceden bana vursan da ben ağlama numarası yapınca kıyamaz sarılır öperdin kıyamazdın, ama bugünlerde sanki mutlu oluyorsun ben ağlama numarası yapınca daha çok vuruyorsun :( Normalde de çok asabi tavırların hep var zaten, ama son zamanda vurma huyun başladı, özellikle de bana :( Tüm sinirini benden çıkarıyorsun, benimle bir derdin var ama anlayamadım ...

neyse... İşte akşamımız bağırıp çağırmalarınla, asık suratınla, beni pataklamalarınla geçti ve ne kadar uyutmaya çalışsam da seni uyumak istemedin. Ve uyuduğunda sanırım 12 falandı ben de baban da sen uyuyana kadar senin yanında sızmışız zaten ....

nasıl olur da tüm gün gezen, gündüz uyumayan senin yaşındaki bir çocuk o saate kadar uyanık kalıyor mantığım almıyor... Uku problemimizi bir an önce çözmemiz lazım ama nasıl? Bu konuda uzman yardımı almayı bile düşünüyorum çünkü ne yapsam olmuyor , artık ben de iyice yıprandım:(



Hiç yorum yok: