14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

25 Mayıs 2010 Salı

Bir iki video eklemek istiyorum, çok şeker oldun bugünlerde :) ( tabii ki uyutma seanslarını kavga ve buhranlarını... saymazsak) O konulara hiç girmek istemiyorum ama artık ayakta uyuyorum uyumayı hiç istemiyorsun geceleri :(

neyse... şimdi şeker görüntülere gelelim :) ayıya sevgi gösterilerimizin yanında, merdivenlerden aşağı inen Aleyna'ya hiç günahı yokken bağırak sinirli Umutçuk :))






Görmemişin oğlu olmuş misali, her gün yeni bir iki kelime söylesen zevkten dört köşe oluyoruz :))
Hala cümle kuramıyorsun ama kelime hazinen hızla artmaya başladı bugünlerde :)

Bu da pipet deyişin ve süt hüpletişin :)



...

1 yorum:

Şenay dedi ki...

Ne güzel kendi içiyor sütünü maşalah.Konuşup ta çocuğun konsatresini ne bozuyorsun yahu:)Aferin ona.Bloğumda cevap verdiğin için teşekkürler canım.Her türlü hileyi deniyorum ben yedirebilmek için işte.Benimle gündüz nispeten yiyoorda da baba ister yesin ister aç kalsın zorlama prensibini taşıdığı için onu görünce yani akşamları yemesi onun keyfine kalıyor babaya güveniyor çünki.Birde birbaşka yere gidersek ordada zorlayamıyorum kendi halinde ne yerse oluyor.