14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

20 Haziran 2010 Pazar

Umut'tan son gelişmeler...



Tatlışım Buketim :))

Bir sürü resim eklemeyi planlıyordum ama ancak bu ikisini ekleyebildim :( Diğerleri sonra...



Nerden başlasam, nasıl anlatsam bilmem, uzun bir zamandır senden bahsedemedim. Çok yoğun bir dönemdi ve bazı değişiklikler oldu şimdi anlatayım bakalım...
En önemli gelişme uyku konusunda inadının biraz olsun kırılması oldu çok şükür ve maşallah diyim tabii ki...
Olay kötü buhranlı bir gecede seninle bağırış çağırış kavgamızdan sonra ikimizin de çok üzülüp ardından da sürekli konuşup, uyumamak için inat ettiğin zaman ikimizin de üzülüp yıprandığımızı ve boşa vakit geçirdiğimizi anlatmamın ardından gelişti. Gerçekten çok kötü davrandık birbirimize o gece deli gibi olmuştun, sonra ben de dayanamadım sinirle yanlış şeyler yaptım sana kötü davrandım...
bilmiyorum sürekli sana bu konuda telkinde bulunmamın etkisi oldu mu ama o geceden sonra birden huyun değişti.
O günden beri uyumadan önce sütünü veriyorum içiyorsun, sonra dişini fırçalıyorsun ( diş fırçasıyla oynuyorsun daha doğrusu)
Sonra da oğlum ne vakti diyorum, "uyyuuu" diyorsun :) ve sonra da tüm oyuncaklarını toplayıp hepsini aynı anda kucaklayıp yatağa götürüyorsun. Bu yeni huyun da pek iyi olmadı çünkü yatağı oyuncaklar kaplıyor, ama eskisinden iyidir yine...
Bu bahsettiklerimin hepsinin resimleri var ama sorun var yükleyemedim bu gece malesef :( birkaç güne inşallah yükleyebilirim...
Ordumuza her gün yeni bir oyuncak katılıyor onları gördükçe ben deli oluyorum :S Yine uykuya dalana kadar 1 - 1,5 saat geçiyor, en ufak bir tıkırtıda ayağa dikiliyorsun ve ben seni uyudun sanarken gözlerin cin gibi oluyor. Ben kaç defa uykuya dalıyorum ama senin fıldır fıldır dönmene uyanıyorum :S
Dil gelişimine gelince... Artık neredeyse her duyduğunu söyleyebiliyorsun, en azından benzetebiliyorsun, ama henüz cümle kuramıyorsun. Birkaç örnek verirsem, moo dediğin araba'ya sonunda "eyaba" ve buaa dediğin suya sonunda "şuu" demeye başladın :)
hatta geçen gün beni şaşırtan bir diyaloğumuz oldu, TVde bir komedi dizisinde adam silahı diğerine tuttu, vuruyormuş gibi yaptı, o da yere düştü, "anne öldü" dedin şaşırdım :S Son birkaç gündür de Obotiyoo :))) diyorsun ama çözemedim, birkaç güne kadar çözerim sanırım :)

Bu arada karneleri verdik ve 10 günlük seminer dönemi sonrası uzun bir tatil bizi bekliyor inşallah...
Baban da Japonya'da, bu sefer baban gitti diye dünyayı dar etmedin bize çok şükür büyüyorsun demek ki :)
İlk 1 kaç gün üzüldün sordun babanı, hatta her dış kapı kapandığında baban sanıp kapıya koştun ama ben sana sürekli baban gelecek ama daha vakit var, ben sana geleceği zaman söyleyeceğim dedikçe alıştın ..
Daha yazacağım şeyler var ama çok uykum geldi, aklıma gelen olursa başka gün devam ederim...




Hiç yorum yok: