14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

26 Haziran 2010 Cumartesi

Umut'tan karışık manzaralar ve Deniz'im :)

Balonları sopayla hoplatmaca :D Allahtan çıkardık sonunda o balonları ama 3-4 ay durdular tepede ve çok oynadın onlarla :)

Evimiz maşallah kreşten beter :S odan da olmadığı için sürekli salonda oyuncaklar serili :S
Deniz'le vakit geçirmeye bayılıyorsun kuzum :) Ama kıza hiç rahat vermiyorsun, yemek bile yedirmedin resimde görüldüğü gibi :D

Canım bebeğim melek yüzlüm benim :)


İşte dişlerimm :))

Allahtan şimdi o huyunu bıraktın, o zamanlar yorgan yastık elinde tüm evi geziyordun tüm gün hem de...

Sevtap teyzenler dönüşünde otobüs durağında çok eğlendin :) Bugünlerde otobüs ve minibüse takmış durumdasın, bin de rahatla dedik :) Çok eğlendin gerçekten ama :)


Aman Allahımm!! kedi olmuştun o gün. kedi köpekçilik oynarken yemek yemek istemeyince boş anıma geldi ve "hadi kedi gibi ye pilavı" dedim :S Allahtan 1 günde unuttun :)


Güzel prensesim benim :)




Ayıyla haşır neşirken :)

Umut barbunya ayıklarken :))


Bu da babanın işi :S Bir gün baktım karşıma böyle çıktın kikirdeyerek ödüm koptu :DD


Hiç yorum yok: