14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

26 Haziran 2010 Cumartesi

Tatlı Sudenaz'ın evinde ...

Maşallah demekten başka ne denebilir mi bu resme :) Artık çok yakışıklı bir delikanlı oldun bebişim :)

Ne zamandır resim ekleyememiştim netteki problem ve vakit bulamamak yüzünden, şimdi hepsini ekliyorum...


Geçen gün okuldan çok sevdiğim öğretmen arkadaşım Sevim'in evine gittik. Onun kızı Sudenaz'la güzel oyunlar oynadınız. Eve girdiğin gibi beni şaşırttın ve hiç yabancılık çekmeden hemen Sudenaz'ın odasına daldın tabiri caizse :D Sudenaz başka odada Dora izliyordu ama sen odasını çok cazip buldun :) Gerçekten çok güzel bir odası var prenses'in Allah daha da iyilerini nasip etsin ömür boyu inşallah, tabi bize de inşallah :) Çok istiyorum senin de odan olsun artık sabredicez biraz daha bakalım...

Mıknatısla balık tutuyorsun, ama sen koılaya kaçtın, direk ucunu tutup balıkları tutuyorsun uyanık oğluşum benim :)


Sudenaz çok güzel, sakin ve tatlı bir prenses maşallah 41 kere ...




İkinizin ortak noktasını bulunca hemen değerlendirdik ve Caulliou açtı Sevim size :) siz de kilitlendiniz ve uslu uslu izlediniz :)

Çok güzel vakit geçirdik gerçekten, arkadaşlarımıza çok teşekkür ederiz :)





Hiç yorum yok: