14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

14 Temmuz 2010 Çarşamba

Babanne dede geldiii ve Buket'in yaşgünü

Bergama'dan babanne ve deden geldiler. Onlarla çok kalamasalar da 4-5 gün geçirdik ve son gün köye de gitik. Buket'in yaşgününe de babannemizle birlikte gittik... Tabi ailemizin pastacısı olarak pastayı yine bendeniz yaptım :) Daha önceki yaptığım iki barbiden farklı olsun kopya olmasın dedim ve şeker hamuruyla yaptım... Hatta kendimi aştım şeker hamurunu da kendim marşmelov şekerden yaptım :) Şeker hamuru yenmese de görüntüsü için değiyor ...



Cimcime Buket'imize ailecek nice mutlu sağlıklı yıllara :)

Babannemizle birlikte...





Yaşgünü davetlilerinin en miniği çok tatlıydı, hele poposunu yukarı kaldırmasına bayıldık :))
Buket'in yaşgünü için hediye olarak doktor seti aldım, ne zamandır sana da almak istiyordum ve onu da birlikte aldım çok sevdin :)) Buket'inkini verene kadar sana da doktor setini göstermemiştim bayıldın, hemen bize iğne yapmaya, boğazımıza bakmaya, ateşimizi ölçmeye başladın :))







Hiç yorum yok: