14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

14 Temmuz 2010 Çarşamba

Köyde zevk-i sefa fotoları :))

10 günlük bir köy dinlentisinden sonra evimizdeyiz, tabi 2,5 yaşında bir çocukla dinlenti ne kadar olursa :) Babanne ve dedemizin bizimle birlikte olduğu ilk 2 günün resimleri burada, gerisi de inşallah çok yakında ...
Köyden ve denizden harika resimler var ama resim yüklemek çok vakit alıyor, o da bende yok, en azından şimdilik :(

Bu köy dinlentisi bize gerçekten çok iyi geldi :) Köyde çok mutlu oldun çünkü doğanın içinde istediğin gibi koşup zıplayabiliyordun sürekli temiz hava, doğa... Tüm enerjini dışa vurabildin köyde. İstanbul'da da her gün dışarı çıkartıyoruz seni ama köy bambaşka ...
Maşallahın vardı köyde, önceki hafta boğaz enfeksiyonunun da etkisiyle hiç doğru dürüst birşey yemiyordun :( Ama köyde ne sinir buhranların kaldı maşallahhh ne de iştahsızlığın çok mutlu oldum :)


Umutçuk yeni havuzunu ıslatıyor, belki ileride bana kızarsın diye pipiyi fotoşopladım :))

Havuzu gölgelikli diye aldım aslında ama malesef şişince bir süre sonra sönüyor :( değiştirmekle de uğraşamadım, gölgeliksiz kullanmak zorundayız... Ama bu Emre'min işine yaradı :)

Allah dağına göre kar verirmiş misali keyfine düşkün babaya da kendisini hamakta sallayan oğul nasip ediyor demek ki :D


Akşam sefası gerçekten fotoğraflandırmaya değerdi :))




Biraz da gündüz resimleri;
ben terasta resim çekmeye çalışırken, Umut'un annee beni kucağına allll pozu :)





Köy usulü kum havuzunda oynamaya bayıldın :)


İşte köyde en sevdiğim anlar, mangal vakti :) Babacığım ellerin dert görmesin de nice mangallarını yiyelim inşallah birlikte...

Geçen seneden beri sakladığım asker bezlerin :)
Aslında köye gidince seni bezden ayırma çalışmalarına hızla başlamak istiyordum ama birkaç etken buna engel oldu başlamadım.
Hem sana aldığım külotlar küçük gelince yenisini almaya da gidemeyince külot sıkıntısından cesaret edemedim, hem de okuduğum bir kaynağa göre tuvalet eğitimi için önemli olan noktalardan birinin çocuğun evinden uzağa gittiği bir dönemde başlanmaması gerektiği konusu beni bu düşünceyi birkaç hafta ertelemeye itti.
Şuna karar verdim, evimizde seni sık sık tuvalete gitmeye ikna etmeye çalışıcam, çiş kaka yapmasan da oyun olsa bile tuvalete oturmaya teşvik edip seni bu düşünceye alıştırmak istiyorum. sonra zaten 10 gün sonra falan köye gideceğiz, o zamana kadar alıştırma külodu, normal külot ihtiyacımızı giderip orada bezi bağlamadan asıl bez bırakma aşamasına geçmek istiyorum bakalım...
Bugün evde ilk günümüzdü ve iyi gitti maşallah 2 kez seni tuvalete oturtmayı başardım :) Tabi birşey yaptığın yok ama en azından korkmadın maşallahh... Sana sordum, lazımlığa mı yoksa geçenlerde aldığım ve daha önce hiç oturmak istemediğin köpek desenli klozet adaptörüne mi oturmak istiyorsun? dedim. Ve beni şaşırttın, hov hov dedin ve oturdun :) Biraz sırıtıp oturup tuvalet kağıdına (sanki birşey yapmışsın gibi) poponu silip kalktın :)
tuvalet eğitimi parantezinden sonra asker desenli bezlere geri dönelim :)
Geçen sene seni onlarla resim çekmeye çok özenmiştim, bu sene de (inşallah) bezden ayırmadan çekeyim dedim :=) Aşağıdaki asker desenli tişörtü de Mehlika halan almıştı sana...
Asker deseni erkek çocukta çok hoşuma gidiyor ama ileride seni nasıl askere gönderirim bilmem :( Allah tüm askerlerimize hayırlı teskereler nasip etsin, onlar da başka anaların bebeleri...
Umarım şu terör illeti ve hain PKK biter en yakın zamanda da gönül rahatlığıyla askere göndeririz seni zamanı gelince ...

Hiç yorum yok: