14 Şubat çikolatam benim minik sevgilim :)

28 Temmuz 2010 Çarşamba

Zekiş'lerle piknik keyfi ve bugünlerde Umut...











Bu bölüme daha sonra yazı eklemeleri yaparım belki şimdi vakit kısıtlı yine...
En sevdiğin şey kamyonunu ve ev bisikletini tamir etmek :) sana aldığım tamir ve doktor seti çok işimize yaradı gerçekten çok seviyorsun onlarla uğraşmayı, şimdi sırada polis seti var :) Malum polis hastasısın :)


Geçenlerde ketçap krizin tuttu TV'de görünce :S aslında evde ketçap yeme alışkanlığımız yok ama anlamadım :S çocuklar sanırım bazı ortak zevkler içlerinde olarak doğuyorlar :D yemek yemek istemediğin halde bulgur pilavına 1 damla ketçap sıkınca hapur hupur yedin maşallah :D
Hatta geçen gün bana ketçap reklamını görünce anne pattes dedin ve patates kızarttırdın zorla :) İlk defa benden birşey pişirmemi istemiştin, ben de 1 tane kızarttım ona da ketçap sıkıp yedin güzelce, ama yetmedi :S 1 tane daha kızarttım hadi ilk defa diye :)


Kundakta bebek oldu benim yavyuşum :) çok sevdim bu resimleri :)






İşte Umut'un gözlerinde her daim akmaya hazır olan 2 damla gözyaşı :D En ufak birşeyde süzülürler hemen... tabi kulak tırmalayan çığlıklar eşliğinde :D






Misafir getirecek :))
Bu da neşeli UMutum :))







TV keyfini yesinler senin :))


Hiç yorum yok: